سیاست

رئیس جمهور برای مخالفان سیاسی ونظامی دولت از توطیه های دشمنان افغانستان هوشدارداد

 

کابل 18 حوت باختر

حامدکرزی رییس جمهوری اسلامی افغانستان در مراسم آغاز سال سوم دور شانزده شورای ملی گفت، بعضی ازکشورها این تلاش ها را تشویق میکنند ومیخواهند افغانستان را به جنگ ها، بی قانونی ها وبی حکومتی سال های هفتاد برگردانند.

این  اظهارات رییس جمهور به سیاست مدارهای ما، به احزاب سیاسی و اپوزیسیون، به نحوی هوشداری است ، تا آنان بدانند که اگر افغانستان  امروز صاحب نظام است،هستند  در منطقه  کشورهایی که با دشمنی با ملت به پاایستاده ما تلاش میکنند تا باردیگر کشورما در بحران عمیق خانه جنگی  فرو برود.

گزارشگر آژانس باختر مینویسد،  به همین دلیل است که حامدکرزی رئیس جمهور كشور مطرح میسازد،  ملت افغانستان ، احزاب سیاسی ،اپوزیسیون وبصورت مشخص طالب ها بیائید صلح نمائیم، بین خود سازش کنیم تا در برابردشمن مشترک افغانستان به حیث یک ملت واحد و یکپارچه ايستاد شویم.

این  گفته های رئیس جمهوربیشتر متمرکز به وحدت ملی درکشوراست وبه  این مسئله تاکید کرده است که ملت ماباید  تمام اختلافات درونی خود را کنار بگذارند، باهم متحد شوند وچون مشت کوبنده وواحد در برابر دشمن ملت افغانستان، دشمن نظام افغانستان و در برابر دشمن سرزمین افغانستان ايستاده گی نمایند، تاباشد دشمنان را دیگر برای توطئه چینی علیه خاک ، مردم ونظام ما مجالی نباشد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا