جهان

پاکستان تمام گروه های تروریستی از جمله شبکه حقانی را هدف قرار داده است

اسلام آباد/دان/باختر/17سرطان
روزنامه وال استریت ژورنال درشماره دیروز خود طی گزارشی نوشت که آنچه به نظر میرسد تغییر عمده ای در سیاست پاکستان پس از عملیات بر تمام گروه های شبه نظامی در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی حتی شورشیان که افغانستان را هدف حملات قرار میدهد بوجود آمده است.
به گزارش آژانس باختر به نقل از رسانه های پاکستان، خواجه محمد آصف، وزیر دفاع پاکستان دیروزهنگام بازدید از منطقه عملیاتی نظامیان این کشور علیه مواضع شبه نظامیان در مناطق قبایلی وزیرستان شمالی گفت: نیروهای امنیتی پاکستان متعهد به تعقیب تروریست ها و از بین بردن آخرین نفر این عناصر هستند.
وی در دیدار با افسران ارشد نظامی که قومانده عملیات زمینی و هوایی علیه شبه نظامیان  وزیرستان شمالی را به عهده دارند، افزود جنگ با شورشیان تا مرحله نهایی ادامه داشته و نیروهای مسلح پاکستان تا از بین بردن آخرین نفر از این عناصر عقب نشینی نخواهند کرد.
شبکه های خبری پاکستان گزارش دادند: این اولین بازید وزیر دفاع پاکستان از منطقه وزیرستان شمالی از زمان آغاز عملیات علیه گروه های تروریستی و شبه نظامیان خارجی در این منطقه است.
نظامیان پاکستان پیشتر اعلام کرده بود که حدود چهار صد شبه نظامی طی عملیات امروز در وزیرستان شمالی که از بیست و پنجم ماه جوزا امسال آغاز شد، به هلاکت رسیده و ده ها مخفی گاه شبه نظامیان منهدم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا