آموزش

تقدیرمسوولان هرات ازمرضیه رحمانیار دانشجوی برتردردانشگاه بین المللی هند

شهرهرات 4 جوزا باختر
مرضیه رحمانیارتنها دانشجوی برتر درمیان میان دانشجویان خارجی درصدکشور درهندوستان امروز ازسوی معاون امور اجتماعی ولایت  هراتامروز تقدیرشد.
مونسه حسن زاده معاون والی هرات درخشش وتوانایی این بانوی جوان ومستعد را قابل قدرخواند و موفقیت های بیشتری را به این بانو و سایر جوانانیکه در راه علم ودانش قدم برمیدارند آرزو کرد
معاون‌مقام ولایت این دستاور بزرگ و کسب موفقیت مرضیه رها رحمانیار که بین دانشجویان صد کشور جهان مقام بدست آورده، را تبربک گفت از تمام زنان تقاضا کرد تا رده این بانوی پر افتخار راه دنبال نمایند.
درین مراسم سرپرست ریاست امور زنان، کارشناس جندر ولایت، بانو فرید نماینده مردم در پارلمان و خانم محاکی کسب مقام نخست این بانوی ورزید را تبریک گفتند و آرزو بردند تا سایر زنان از اندوخته ها وظرفیت های علمی خویش استفاده بهینه را نمایند.
درین میان مرضیه رها رحمانیار از اداره محلی هرات ابراز سپاس وقدر دانی کرد.
مرضیه رها رحمانیار باشنده اصلی ولایت هرات میباشد، که بین دانشجویان صد کشور در هندوستان موفق به دریافت مدال بهترین دانشجوی بین المللی پوهنتون پونه در این کشور شد.
بانو رها رحمانیار که در رشته مطالعات زنان در مقطع ماستری درس خوانده، چندی پیش محصل نخبه در میان دانشجویان بیشتر از 100 کشور جهان نیز معرفی گردید.
پوهنتون پونه در هند هر سال فیستیوال بین المللی جوانان را بین محصلان در عرصه های مختلف ورزشی و علمی برگزار می کند.
مرضیه رها رحمانیار یک تن از فعالین حقوق زنان در هرات نیز بوده که در سال 1395 از رشته جامعه شناسی پوهنتون هرات به عنوان اول نمره عمومی فارغ گردید.ختم/ابوی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا