سیاست

مارشال محمد قسیم فهیم، گفت که امنیت رکن اساسی شکل گیری یک نظام اجتماعی است

كابل باختر 11 سرطان

مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری امروز با شماری از بزرگان و منورین ولسوالی های مختلف ولایت بغلان دیدار کرد.

 به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر، معاون اول ریاست جمهوری در این دیدار طی سخنانی به مسأله تأمین امنیت و ثبات در ولایت بغلان اشاره کرده گفت که امنیت رکن اساسی شکل گیری یک نظام اجتماعی است و از این رو از شمـــــــا می خواهم که در راه اعاده امنیت در کنار نیرو های امنیتی کشور  همکاری کنید.

  معاون اول ریاست جمهوری گفت که مردم در همه نظام های اجتماعی سازنده گان آن اند ودولت ها را مشروعیت می بخشند به همین دلیل نیز حمایت و همکاری مردم  بغلان برای جمهوری اسلامی افغانستان حایز اهمیت فراوان می باشد.

 بعد داکتر محی الدین مهدی، نماینده مردم ولایت بغلان در ولسی جرگه و چند تن دیگر از بزرگان آن ولایت صحبت نموده و مشکلات و دشواری هایی را که با آن روبرو هستند بر شمردند.

 بزرگان بغلان مشکلات امنیتی و نبود راه های مواصلاتی میان چند ولسوالی را از عمده ترین مشکلات باشنده گان آن مناطق خوانده تقاضا کردند تا دولت به تقاضا های آنان برای رفع این مشکلات ترتیب اثر داده و به آن ها رسیده گی شود.

  معاون اول ریاست جمهوری به بزرگان ولایت بغلان اطمینان داد که به هریک از در خواست ها وپیشنهادات ارایه شده آنان بزودی رسیده گی خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا