جامعه

پیام تسلیت و همدردی هیات رهبری وزارت تحصیلات عالی و پوهنتون طبی کابل در رابطه به وفات پوهاند دوکتور میر عزیزالله اخگر

کابل باختر اول میزان
با تاسف اطلاع حاصل شد که  محترم پوهاند دوکتور میر عزیزالله اخگر سابق استاد پوهنتون طبی کابل، معان علمی و همچنان آمر دیپارتمنت توبرکلوز و انتانی آن پوهنتون در اثر مریضی که عاید حالش گردیده بود، داعی اجل را لبیک گفته و به حق پیوست.
مرحوم پوهاند اخگر یکتن از استادان فعال و زحمت کش پوهنتون علوم طبی کابل بود که از سال 1362 الی 1395 خورشیدی در   این پوهنتون خدمات شایانی را انجام داد. وی  در تربیه محصلان طب، دکتوران جوان، متخصصین و همچنان در تربیه اعضای کادر علمی جوان  نقش بارز ایفا نموده است.
هیات رهبری وزارت تحصیلات عالی و پوهنتون طبی کابل مرگ این استاد فرهیخته را یک ضایعه بزرگ به خانواده اکادمیک کشور خوانده از خداوند متعال برای مرحومی جنت فردوس و برای فامیل و اقارب و دوستان مرحوم صبر جمیل استدعا می نماید.
جنازه مرحوم پوهاند دوکتور میر عزیزالله اخگر امروز از منزل شان در ساحه 315 خیرخانه مینه برداشته شده و در حضیره آبایی شان درشهر چاریکار به خاک سپرده شد.
فاتحه مذکور فردا از ساعت 1:30 الی 3:30 در مسجد کویتی واقع پارک گولایی حصه اول خیرخانه مینه از طرف هیات رهبری وزارت تحصیلات عالی، پوهنتون طبی کابل و فامیل مرحومی گرفته می شود. # نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا