امنیت

قتل دسته جمعی ده عضو یک خانواده درکابل !

کابل باختر/18/ قوس
سه فرد مسلح شب گذشته با داخل شدن دریک منزل درساحه پنجصد فامیلی شهر کابل ده نفر را کشتند و دو عضو دیگر خانواده را مجروح ساختند که وضعیت صحی شان نگران کننده است.
به گزارش آژانس باختر ، این حادثه حوالی ساعت دوازده شب گذشته اتفاق افتاد .
قربانیان شامل یک طفل چهار زن و پنج مرد میباشد دو مرد دیگر دراین حادثه زخم برداشته اند یکی دستانش قطع گردید و دومی درحالت بد صحی قرار دارد.
محمدحامد قادری یکی از دو عضو این خانواده است که از این حادثه جان سالم بدر برده است، او به خبرنگارآژانس باختر گفت که عامل قضیه یک باشنده ولسوالی سنجدره ولایت پروان است که سال پار یک طبقه خانه آنها را به گروه گرفته بود حرکات مشکوک وی ما را واداشت تا او را از خانه جواب بگویم مگر او قبول نکرد مساله را با حوزه مربوط درمیان گذاشتیم حوزه هم با تلاشی منزل که درگرو او بود موفق به دریافت اسلحه ، بمب دستی و تعدادی مهمات شد محکمه او را به دوسال و شش ماه زندان محکوم کرد مگر بعداز شش ماه از زندان رها شد و از خانواده ما انتقام گرفت .
محمد حامد قادری میگوید که حادثه حوالی ساعت دوازده شب اتفاق افتاد مگر پولیس ساعات چهارصبح به محل واقعه رسید.
او ادعا میکندکه پولیس کاری نکردو تا اکنون درخصوص گرفتاری این شخص اقدامی نه نموده است.
گفته های سمونوال حاجی غلام سخی آمرحوزه پانزدهم پولیس تا اندازه مشابه به گفته های محمد حامد قادری است .
آمرحوزه پانزدهم پولیس به خبرنگار آژانس باختر گفت که این مساله به خشونت وکشیدگی های خانوادگی برمیگردد شخص که عامل قضیه معرفی شدسال پار براساس ادعا مالک منزل بازداشت شده بود از منزل او چند بمب دستی 300 مرمی تفنگچه بدست آمده بود که منتج به زندانی شدن او گردید.
مشکل آنها روی پرداخت دوصد هزار افغانی پول گروی منزل بود.
اما امر حوزه این ادعا را گویا موظفین پولیس ناوقت به ساحه رسیدند رد میکند او تاکید دارد که پولیس درساعات اول واقعه درمحل حضور یافت فاعل ازمحل رویداد فرار نموده بود مگر پولیس 5 نفر از بستگان او را غرض روشن شدن قضیه بازداشت کرده است.
خبرنگار آژانس باختر که ازمحل رویداد دیدن نمود میگوید که اعضای این خانواده به شکل فجیع تیرباران شده بودند حتا برزنان و اطفال رحمی صورت نگرفته است.
مراسم به خاک سپاری قربانیان این حادثه امروز انجام شد  اجساد چهار تن از قربانیان که مهمان خانواده بودند به ولایت لوگر انتقال یافت دو آن در شهدای صالحین و چهار قربانی دیگر درحضیره پنجصد فامیلی به خاک سپرده شدند.
این واقعه درحالی اتفاق می افتد که حوادث جنایی پایتخت بیشتر گردیده است روز گذشته راننده یک تاکسی درساحه شهرک امید سبز با ضربات چاقو کشته شد و جسد یک دختر جوان که با ضربه سنگ به قتل رسیده بود از ساحه سروبی کابل پیدا شد شهریان کابل ، پولیس را به کم کاری متهم میسازند و خواستار اقدامات جدی تر در خصوص تامین امنیت شان اند.
ختم/ فریبا – بهزاد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا