اقتصاد

راه مواصلاتی برکی راجان لوگر باز می شود

پل علم باختر 18 اسد
گزارش ها حاکی است که از مدت یک هفته بدینسو راه مواصلاتی حوزه برکی را جان که در آن بیش از یک هزار خانواده زندگی می کنند از سوی مخالفان مسلح به روی رفت و آمد مردم مسدود شده است.
به گزارش آژانس باختر، قدرت الله یک تن از باشندگان حوزه برکی راجان می گوید که از یک هفته بدینسو ازسوی طالبان مسلح راه مواصلاتی حوزه برکی راجان به قریه ده شیخ ، بازار ولسوالی برکی برک و مرکز لوگر مسدود شده است.
برخی از باشندگان محل میگویند که مسدود شدن راه مشکلات زیادی برای آنها به بارآورده است و نمی توانند زند گی روز مره شانرا به شکل عادی به پیش ببرند و انتقال مریضان به مراکز صحی مشکلات زیادی دارند و از یک مسیر طولانی دیگر(پادخواب روغنی) مردم این منطقه با مشکلات زیاد به بازار ولسوالی و مرکز لوگر رفت و آمد میکنند.
گفته میشود که در این مسیر یک پل هم از سوی مخالفان مسلح تخریب شده است.
ثمرگل راشد ولسوال برکی برک در تماس تلیفونی با تایید این خبر افزود که برای باز کردن این راه تلاش از سوی نظامیان افغان آغاز شده است و تا سه روز دیگر مسیر مذکور به روی رفت وآمد مردم بازخواهد شد.
مقامات محلی لوگر میگویند که به هدف پاکسازی ولسوالی برکی راجان از وجود مخالفان به زودی عملیاتی راه اندازی میشود. احمد نعیم (دوستی)

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا