امنیت

پنجاه طالب دهشت افگن در بخش های از کشور کشته شدند

کابل باختر7 سنبله
وزارت دفاع ملی از کشته شدن 50 دهشت افگن در عملیات تصفیوی نیروهای دفاعی و امنیتی در بخش های از کشور خبر داد.
دفتر مطبوعاتی وزارت دفاع ملی به آژانس باختر خبر داد: در بیست و چهار ساعت گذشته نیروهای ملی دفاعی و امنیتی عملیات مشترک تصفیوی را به هدف سرکوب هراس افگنان و محافظت از جان ومال مردم در تعدادی از ولسوالی های ولایات، پکتیا، قندهار، زابل، هرات، فراه، تخار، بغلان ، کندز، جوزجان و هلمند راه اندازی نموده اند که در نتیجه آن 50 تن دهشت افگن به شمول7 تن از قوماندانان هراس افگن کشته و 22 تن زخمی گردیده اند.
درین عملیات مشترک نیرو های دفاعی و امنیتی کشور که به حمایه قوتهای توپچی و هوائی صورت گرفته در مربوطات ولسوالی مردیان ولایت جوزجان 17 طالب به شمول قاری نقیب الله و شیخ کشته شده، و8تن دیگر شان زخمی گردیده در مربوطات ولسوالی های امام صاحب و خان آباد ولایت کندز 7 تن جنگجو کشته و 11 تن آنها زخمی گردیده اند.
در عملیات تصفیوی در ولسوالی های دهنه غوری و بغلان مرکزی ولایت بغلان 8 تن دهشت افگن کشته ویک تن از قوماندانان آنها زخمی شده است .
همچنان در منطقه جنگل بند تیمور ولسوالی میوند ولایت قندهار 12 تن دهشت افگنان به شمول 5 تن قوماندانان شان کشته ودر مربوطات ولسوالی چوره ولایت ارزگان 6 تن طالب مسلح کشته و 2 تن دیگر شان زخمی گردیده اند.
طبق یک خبر دیگر: درجریان عملیات که علیه دهشت افگنان داخلی وخارجی راه اندازی شده بود 8 تن از منسوبان اردوی ملی وزارت دفاع ملی در بخش های از کشور به شهادت رسیدند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا