امنیت

اخذ تدابیر جدی امنیتی در ماه مبارک رمضان از سوی نیروی امنیتی

شهرهرات ۱۸ ثورباختر
مسوولان در قومندانی امنیه هرات از اخذ تدابیر جدی امنیتی برای تامین امنیت هرچه بهتر مساجد و تکایا، در ماه مبارک رمضان خبر می‌دهند.
عبدالاحد ولی‌زاده مسوول مطبوعاتی قومندانی امنیه هرات  به آژانس باخترگفت که پولیس هرات در آستانه ماه مبارک رمضان، برای تامین امنیت مساجد و محل‌های برگزاری نماز تدابیر جدی‌ امنیتی اتخاذ کرده است.
ولی‌زاده ابراز امیدواری می‌کند، که در این ماه مبارک، شهروندان هرات شاهد هیچ‌گونه حادثات و واقعات امنیتی ناگوار نباشد و طاعات و عبادات شان را در امنیت و آرامش کامل انجام دهند.
اما مسوول مطبوعاتی قومندانی امنیه از مردم می‌خواهد تا برای تامین امنیت بهتر و برقراری آرامش مطلوب در این ماه، با پولیس بیشتر و جدی‌تر همکار باشند تا پولیس نیز اقدامات عملی و پیش‌گیرانه‌ یی در زمینه داشته باشد.
وی همچنان تاکید دارد، که شهروندان این ولایت باید هرگونه موضوعات و موارد مشکوک را به زودترین فرصت با پولیس شریک سازند تا از اتفاقات غم‌انگیز و دل‌خراش احتمالی جلوگیری صورت گیرد.
این در حالیست که تاکنون مساجد و اماکن مقدسه همواره از سوی برخی افراد جاهل و مزدور مورد حملات ناگواری قرار گرفته است و برخی از شهروندان بی‌گناه را به غم نشانده است.ختم/حبیب سادات

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا