ورزش

رییس جمهوری خطاب به ورزشکاران کرکت: شما افتخاروآیندۀ افغانستان استید

کابل / ۲۵ سنبله / باختر

محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان شام امروزبا هیئت رهبری کرکت بورد، اعضای تیم ملی کرکت و بازیکنان دورهفتم لیگ کرکت شپگیزه درقصرسلام خانۀ ارگ، دیدارکرد.

در این دیدارکه معاون اول رییس جمهوروشماری از اراکین بلند رتبۀ دولتی نیز حضور داشتند، ابتدا فرهان یوسفزی رییس عمومی کرکت بورد صحبت کرد وبا تشکر از رییس جمهور گفت که امروز خوشبختانه ورزشکاران کرکت درمسابقات ملی و بین المللی اشتراک می کنند و به وطن افتخار و عزت می آورند.

یوسفزی به ورزشکاران کرکت گفت: به قوانین ورزشی و دسپلین توجه کنید و شما قهرمانانی استید که بیرق سه رنگ کشور را که هویت و افتخار ماست، بلند می کنید و نمایندگی از جمهوریت می نمایید.

سپس امرالله صالح معاون اول رییس جمهوری صحبت کرد وبابیان خوش آمدید به ورزشکاران کرکت گفت: شما افتخاراتی را که به افغانستان آورده اید، به آن فخر می کنیم.

وی افزود که نقش ورزشکاران کرکت دروحدت ویکپارچگی افغانستان مهم است. شما به مردم خوشی و تبسم آورده اید و حکومت بالای تان سرمایه گذاری بیشتر می کند و کرکت در سراسر کشور توسعه خواهد یافت.

بعداً محمداشرف غنی رییس جمهوری صحبت کردوبابیان خوش آمدید به هیئت رهبری کرکت بورد، اعضای تیم ملی کرکت و بازیکنان دورهفتم لیگ کرکت شپگیزه، گفت که شما افتخار و آیندۀ افغانستان استید و به مردم ما خوشی آورده اید.

وی افزود که رهبری حکومت، تیم خدمت است و افتخار داریم که قهرمانان افغانستان را در قصر سلام خانۀ ارگ خوش آمدید می گوییم.

رییس جمهوری با یادآوری نام هر تیم دورهفتم لیگ کرکت شپگیزه، گفت که بالای تیم های تان نام های زیبا گذاشته اید، خون قهرمانان دررگ های شما جریان دارد واین وطن را همواره قهرمان حفاظت کرده اند.

وی افزود: شما اکنون در میادن بین المللی به رقابت می پردازید و به اصول رقابت آشنایی و بلدیت دارید و بازوی توانا و چهرۀ بشاش تان، برای ما امید می بخشد

همچنان دراین دیدار، فرهان یوسفزی رئیس عمومی کرکت بورد و هارون میرعضو کرکت بورد، یک عدد بیت کرکت را که با امضای اعضای تیم ملی کرکت مزین شده بود، به رییس جمهوربه عنوان هدیه، اهدا کردند.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا