امنیت

ختم قرآنکریم برای شهدای حملۀ انتحاری تظاهرات روز شنبه در قطعات و جزوتام های اردوی ملی صورت گرفت

کابل باختر 7 اسد
به بزرگداشت از شهدای حادثۀ اخیر تروریستی در دهمزنگ شهر کابل وزارت دفاع ملی ختم قرآنکریم را با حضور سربازان، بریدملان و افسران، در سطح قطعات و جروتام های اردوی ملی، برگزار کرد و در این مراسم بر روح تمام شهدای کشور اتحاف دعا صورت گرفت.
در جریان مراسم ختم قرآن عظیم الشأن قوماندانان قطعات و جزوتام های اردو کشتن عمدی افراد ملکی را یک جنایت بزرگ دانسته و آن را خلاف آموزه های دین مقدس اسلام دانستند و برای منسوبان شجاع نیرو های دفاعی کشور رهنمایی نمودند که برای دفاع از جان و مال مردم کشور، از هیچ نوع سعی و تلاشی دریغ نه ورزند.
اردوی ملی کشور به خاطر سرکوب نمودن تروریستان بزدل، به تلاش های شان در سراسر کشور شدت بخشیده اند و دست آورد های خوب را، بخصوص در برچیدن لانه های داعشیان در زون شرق و دیگر گرو های تروریستی در صفحات شمال کشور، دارند.
منسوبان وزارت دفاع ملی برای دفاع از مردم کشور بلاتفکیک در مقابل دهشت افگنان می رزمند. ولی تروریستان عمداً مردم بیگناه افغانستان را هدف قرار میدهند و تلاش دارند تا با راه اندازی حملات انتحاری و دیگر اعمال تروریستی باعث ایجاد تفرقه بین توده های مردم گردند.
وزارت دفاع ملی یکبار دیگر حادثۀ تروریستی در تظاهرات روز شنبه را تقبیح نموده، برای شهدای جنت فردوس، برای بازمندگان صبر جمیل و برای زخمیان شفای عاجل را از بارگاه ایزد متعال استدعا می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا