سیاست

قانونپوه دانش معاون رییس جمهور: تغییر در روند استخدام کارکنان خدمات ملکی، در اولویت قرار دارد

کابل 3 حوت باختر
شماری از کارمندان ادارات مختلف دولتی امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرده و با تأکید بر مشارکت عادلانه مردم در ساختار ادارات دولتی، بر شفافیت این روند به منظور جذب افراد مسلکی و شایسته در دارات دولتی تأکید کردند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر : در این دیدار معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه روند استخدام کارکنان خدمات ملکی با مشکلات همراه است، گفت: تغییر روند استخدام کارکنان خدمات ملکی در اولویت قرار داشته و تصمیم بر آن است که با ایجاد تغییرات لازم به لحاظ قانونی و مکانیزم استخدام، روند استخدام کارکنان خدمات ملکی هرچه بیشتر شفاف گردد.
قانونپوه دانش همچنان گفت: در طول بیشتر از یک دهه گذشته، در چگونگی روند استخدام کارکنان خدمات ملکی از منظر جذب افراد شایسته و مسکلی پیشرفت های وجود داشته است؛ اما این پیشرفت ها به هیچ وجه بسنده نیست.
وی تأکید کرد که در حکومت وحدت ملی تصمیم بر آن است تا به منظور تأمین شفافیت، شایسته سالاری و ایجاد توازن، در نحو و مکانیزم استخدام کارکنان خدمات ملکی تغییرات سازنده به میان آید.
دیدار کنندگان از نحوۀ برخورد برخی از ادارات دولتی در زمینه جذب افراد تحصیل کرده، مسلکی و شایسته شکایت کرده و برتوجه هیأت رهبری حکومت وحدت ملی در راستای شفافیت این پروسه و استفاده از ظرفیت های موجود تأکید کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا