امنیت

جنرال عبیدی : گراف جرایم جنایی درکابل کاهش یافته است

کابل باختر 3 عقرب
رئیس تحقیقات جرایم  جنایی قوماندانی زون 101 آسمایی کابل می گوید بیست پنج درصد جرایم درکابل کاهش یافته و جرایم سازمان یافته به صفر رسیده است .
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، جنرال فریدون عبیدی رئیس تحقیقات جرایم  جنایی زون 101 آسمایی کابل که امروز دریک نشست خبری صحبت می کرد گفت دریک ماه  گذشته جرایم جنایی درسطح کابل نسبت به گذشته  بیست وپنج درصد کاهش یافته وجرایم سازمان یافته نیز به صفر رسیده است .
عبیدی افزود که دریک ماه  گذشته  پویس کابل چهار صدوسی چهار تن را به ظن جرایم مختلف از مربوطات کابل درپیوند به سه صدوپانزده  قضیه  گرفتار کرده است که شامل قتل، سرقت های مسلحانه ، چپاول گری ، راهزنی ، سرقت  وسایط منازل، مجروحیت ، جرایم اخلاقی وجعل بانک نوت می باشد .
همچنان عبیدی گفت که پولیس کابل درعملیات های جداگانه نود فروشنده  مواد مخدر ومشروبات الکولی را با پنجصد وشصت کیلوگرام  مواد مخدر، ده بوتل مشروب الکولی گرفتارکرده است .
رئیس تحقیقات جرایم  جنایی علاوه کرد که پولیس کابل یک گروه از افراد را که در آن طرف مرز آموزش های تروریستی را از سوی شبکه حقانی فرا گرفته بودند و می خواستند که دست به اعمال تروریستی درشهر کابل بزنند در دروازه های ورودی کابل گرفتار کرد .
او افزود که پولیس کابل یکصدو شصت معتاد مواد مخدر را در جریان ماه گذشته جمع آوری کرده  و به مراکز صحی سپرده است.
عبیدی دراخیر این نشست خبری هشت واسطه تیوتا را که از نزد سارقین بدست آمده  بود نیز دوباره به مالکین اصلی این و سایط تحویل داد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا