آموزش

دوصدوشصت تن از بانوان ازرشته کمپیوتر و انترنت فارغ گردیدند

پلخمری / باختر/ 18/ حمل
دوصدوشصت تن از بانوان پس از آموزش های لازم دررشته کمپیوتر و انترنت به همکاری ریاست امورزنان درولایت بغلان امروز اسناد فراغت بدست آوردند.
مسوولان ریاست امورزنان ولایت بغلان میگویند که طی سال گذشته افزون برسایر عرضه خدمات به زنان برای 260 تن ازبانوان که در شرایط به اقتصادی قرار داشتند با فراهم ساختن یک دوره آموزشی ده ماهه در بخش فراگیری فن کمپیوتر ، انترنت ولسان انگلیسی زمینه دسترسی زنان را به اشتغال مهیا گردیده است.
خدیجه یقینی رییس امور زنان ولایت بغلان مطلب را به آژانس باختر گفت ، باختم این پروژه اکثریت زنان شامل کار میشوند و به این ترتیب مشکلات اقتصادی خانواده ها کم شده ، خشونت درخانواده ها کاهش می یابد .
با این حال شمار از بانوان که ازآموزش های لازم دراین بخش برخوردار گردیده اند خود را با معیار های جذب و راه یافتن دردوایر دولتی و غیردولتی مناسب دانسته واز دولت میخواهند که فرصت های شغلی را غرض جذب آنان فراهم سازند.
شکریه امیری و مرضیه قاضی زاده دوتن از بانوان که دراین مرکز ازآموزش های لازم فن آوری معلوماتی ریاست امورزنان مستفید گردیده اند ضمن قدردانی از همکاری های همیشگی ریاست امورزنان ولایت بغلان ازعدم موجودیت فرصت های شغلی به حیث یک مشکل اساسی فراراه بانوان یادکرده واطمینان دادند که اکنون میتوانند دوشادوش برادران شان درامور سهم لازم را درامر خدمت گذاری به وطن ایفا نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا