امنیت

وزير داخله وضعيت امنيتي ولسوالي سنگين را بررسي كرد

وزارت امور داخله/14جوزا

وزیر امور داخله کشور به هدف بررسی نتایج عملیات تصفیه یی نیروهای امنیتی در ولسوالی سنگین ولایت هلمند به این ولسوالی سفر کرد.

سترپاسوال غلام مجتبي پتنگ وزیر امور داخله روز گذشته به ولسوالی سنگین ولایت هلمند سفر کرد تا از نزدیک وضعیت امنیتی این ولسوالی را مورد بررسی قرار دهد. این سفر در حالی انجام می شود که از دو هفته به این سو نیروهای امنیتی افغانستان عملیات مشترکي را به هدف پاکسازی این ولسوالی از وجود تروریستان و هراس افگنان به راه انداخته اند.

وزیر امور داخله در سفرش به ولسوالی سنگین ولایت هلمند، با مقام های دولتی و امنیتی و همچنان مردم و بزرگان قومی این ولایت دیدار نموده و وضعیت امنیتی ولسوالی سنگین را مورد بررسی همه جانبه قرار داده، وضعیت امنیتی ولسوالی سنگین را خوب توصیف کرد و با ستایش از عملکرد پیروزمندانه ی نیروهای امنیتی در امر پاکسازی این ولسوالی از وجود تروریستان، گفت که دشمن به خاطر برهم زدن امنیت ولسوالی سنگین سه ماه برنامه ریزی كرد، اما مقاومت و پایمردی نیروهای امنیتی، دشمن را در دست یابی به این هدف شوم ناکام ساخته است.

بازدید از پوسته های امنیتی ولسوالی سنگین، بررسی وضعیت معیشتی، سلاح و تجهیزات پولیس این ولسوالی، تقدیر از قومندان امنیه وشمار دیگری از منسوبان پولیس و باز دید از مرکز همآهنگی نیروهای امنیتی مستقر در ولسوالی سنگین از برنامه های کاری دیگری بود که در دستور کار سفر وزیر امور داخله به این ولسوالی قرار داشت.

وزير داخله با تاکید بر افزایش توانایی نیروهای امنیتی در امر تامین امنیت و مبارزه با تروریزم، گفت که 2014 سال پیروزی نیروهای امنیتی افغانستان است و با توانایی هایی که این نیروها به دست آورده اند، می توانند در برابر تهدید های امنیتی پیروز مندانه مقابله نموده و امنیت وثبات را در کشور تامین نمایند.

در همین حال، والی هلمند از توانایی نیروهای امنیتی به ویژه نیروهای پولیس محلی مستقر در ولسوالی سنگین این ولایت ستایش نموده گفت که نیروهای پولیس محلی با شهامت و شجاعت بی نظیری در برابر تروریستان مقاومت نموده و نقش برجسته یی در تامین امنیت ولسوالی سنگین بازی کرده اند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا