اقتصاد

قرار داد چهار پروژه آب رسانی با شرکت‌های ساختمانی امضا شد

کابل ،16 جوزا، باختر
قرارداد چهار پروژه بزرگ شبکه‌های آب رسانی ، بین شرکت آب رسانی و کانالیزاسیون و شرکت‌های ساختمانی راسخ و صفت به امضا رسید.
آژانس باختراز قول رسانه های داخلی مینویسد ، ارزش مجموعی این قراردادها بیش از 700 میلیون افغانی است که در ولایت های  کابل، فاریاب، لوگر و پکتیا تطبیق می شود.
سیدسعادت منصور نادری وزیر شهرسازی و مسکن همگام امضای این قرارداد ها بیان داشت که یکی از نیازمندی‌های مهم، دسترسی مردم به آب آشامیدنی در تمامی نقاط کشور، می‌باشد و ما برای رفع این نیازمندی‌ها گام‌های عملی را برداشته و سعی می‌کنیم تا در زودترین فرصت ممکن، مشکلات مردم را از این ناحیه حل کنیم.
حمیدالله یلانی رییس شرکت آب رسانی و کانالیزاسیون گفت که پروژه  آب رسانی در ساحه شاه‌شهید کابل، به ارزش بیشتر از 121 میلیون افغانی، می‌باشد که به مدت 12 ماه تکمیل و نیازمندی 3000 خانواده را از لحاظ اب آشامیدنی رفع می‌کند. پروژه آب رسانی شهر میمنه ولایت فاریاب به هزینه بیشتر از 249 میلیون افغانی، بوده که از سوی شرکت ساختمانی راسخ به مدت 18 ماه تکمیل و نیازمندی 7800 خانواده را رفع می‌کند.هم‌چنان، پروژه آب رسانی فاز دوم شهر پل‌علم در ولایت لوگر، به قیمت بیشتر از 82 میلیون افغانی، با شرکت ساختمانی صفت قرارداد شده که به مدت 18 ماه تکمیل و 3000 خانواده از آن مستفید خواهد شد.
پروژه چهارمی آب رسانی درشهر گردیز ولایت پکتیا از سوی شرکت ساختمانی راسخ در مدت 20 ماه تطبیق خواهد شد  که ارزش مجموعی آن  206 میلیون افغانی است و می تواند  4500 خانواده را از نعمت آب بهره مند سازد.
مجیب الله مرزایی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا