جامعه

وزارت امور مهاجرین و عودت کنندگان دو تفاهمنامه همکاری امضا کرد

کابل/باختر/24 سرطان
وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان و موسسه رفاه برای انکشاف افغانستان(ودان) دو تفاهمنامه همکاری به منظور توزیع کمک های عاجل به خانواده های بیجاشدگان  و حمایت از تولیدات و بهبود معیشت بیجاشدگان و عودت کننده امضاء کردند.
آژانس باختر به نقل از خبرنامه این وزارت می دهدکه  این تفاهمنامه ها امروز توسط مهرخدا صبار وارسی کننده معینیت پالیسی و پلان وزارت امور مهاجرین وعودت کنندگان و مسوول موسسه مذکور در مقر وزارت امضاء شد.
خبرنامه می افزاید ارزش مجموعی این تفاهمنامه ها حدود 20 میلیون افغانی است و از طرف اداره کمیشنری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان تمویل می شود.
موسسه یادشده بر اساس تفاهمنامه مذکور، به 300 نفر نهایت آسیب پذیر در ولایات ننگرهار، کنر، لغمان و نورستان بسته های کمکی بشری توزیع می کند و از تولیدات 50 خانواده بیجاشده در ولایت هرات به منظور بهبود معیشت و ایجاد زمینه کار شان حمایت می کند.
هدف از امضای این تفاهمنامه ها پاسخ دهی به ضروریات عاجل نیازمندان شدید و حمایت از زنانی که  در معرض خطر قرار دارند توسط ارایه کمک های مالی کوچک منحیث وسیله بدست آوردن عاید جهت امرار معیشت روزمره است. نازیلا عزیزی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا