جهان

تکت فروش مسیحی افریقایی روانه زندان شد

الجزیره-ایرنا- 16 سرطان – باختر                                                            
حکو مت  زیمبابوی یک کشیش مسیحی را که  تکت هایی به عنوان تکت  ورود به بهشت  می فروخت، به اتهام کلاه برداری دستگیر وروانه زندان کرد.
روز نا مه مصری «اخبار الیوم » نوشت که  این کشیش هر تکت  ورود به بهشت را به قیمت حدود 500 دالر  به مردم می فروخت و این در حالی است که متوسط درآمد روزانه مردم در این کشور 2  دالر است.
این کشیش پس از دستگیری در اداره پولیس باادعای این که دستگیری اش خواست خداوند بود، گفت: حضرت عیسی (ع) با من تماس گرفت و دستور داد تکت هایی که درهای بهشت را به روی مومنان می گشاید، بفروشم.
پولیس زیمبابوی سال 2017 نیز یک کشیش دیگر را در «هراره» پایتخت این کشور دستگیر کرده بود. این کشیش ادعا می کرد که با خدا در تماس مستقیم است و خدا به او دستور می دهد پیام هایش را به مردم برساند .
او در صفحه شخصی اش در فیس بوک نوشته بود مانند حضرت عیسی بر روی آب راه می رود.
روزنامه «دیلی پست » نا یجریا نیز چندی پیش نوشت، یک کشیش زیمبابوی که ادعا می کردند همانند حضرت مسیح می تواند بر روی آب راه برود، طعمه تمساح ها شد. او پیش از این کار یک هفته دعا خواند بود و بعد وارد روخانه شد اما بلافاصله سه تمساح به او حمله کرده و او را تکه تکه کردند و خوردند.
چندی پیش نیز یک کشیش در زیمبابیوی ادعا کرده بود که  خداوند از طریق تلفن همراه با او در ارتباط است و این باعث شده بود شمار زیادی از مردم ساده لوح دور او جمع شوند. او پیوسته به طرفداران خود وعده ثروتمند شدن را می داد.
جمهوری زیمبابوی یک کشوری است در جنوب آفریقا. پایتخت آن هراره است. این کشور 12 میلیون و 521هزار نفر جمعیت دارد و زبان‌های انگلیسی، شونا و سیندبله زبان‌های رسمی آن هستند.
زیمبابوی در قرن نوزدهم میلادی مستعمره بریتانیا  شد و از سال 1965 کم‌کم تلاش‌ها برای استقلال در این کشور آغاز و سرانجام در سال 1970رسما جمهوری زیمبابوی اعلام موجودیت کرد.    آشنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا