سیاستاخبارجامعهTOP

در رابطه به ایجاد ترمینل کارگو و ترمینل مسافرین جلسه آنلاین با تاجرین بنگله دیش برگزار شد

کابل ۱۴ حمل باختر
تیم تخنیکی ریاست تسهیل سرمایه گذاری به رهبری انجنیر احمد ضیاء خالد، رئیس تسهیل سرمایه گذاری اداره امور با تاجرین بنگله دیش در مورد ایجاد ترمینل کارگو و ترمینل مسافرین در افغانستان به شکل آنلاین بحث و تبادل نظر نمودند.
دفتر مطبوعاتی ریاست اداره امور با نشر این خبر نگاشته است:‌ انجنیر احمد ضیاء خالد، رئیس تسهیل سرمایه گذاری در این جلسه انلاین گفت که با آمدن دوباره امارت اسلامی افغانستان امنیت سراسری در کشور تأمین شده است و زمینه سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی و داخلی نسبت به هر زمانی دیگری مساعد است.
حسن حیدر، یکی از تاجرین بنگله دیش نظریات خویش را پیرامون ایجاد ترمینل کارگو، ترمینل مسافرین و سایر موارد تجارتی با تیم تخنیکی ریاست تسهیل سرمایه گذاری شریک ساخته و آمادگی سرمایه گذاری خویش را در عرصه های مختلف در افغانستان ابراز نمود.
رئیس تسهیل سرمایه گذاری اداره امور گفت: کمپنی های چینی، ترکی، امریکایی و غیره در کشور در حال تطبیق پروژه های مختلف می باشند و اکنون فرصت های خوبی برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی در افغانستان وجود دارد.
در اخیر رئیس تسهیل سرمایه گذاری اداره امور آمادگی و همکاری خویش را در عرصه های مختلف سرمایه گذاری برای تاجرین خارجی و داخلی اعلام نموده و خواستار پروپوزل از تاجرین بنگله دیشی شد تا پروپوزل مذکور با نهادهای مربوط شریک شده و سهولت های بیشتر برای سرمایه گذاری مساعد شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا