ورزش

برگزاری سیمینارآموزشی سبک کیوکوشین کان کاراته

شهرهرات 29 ثورباختر
عبد العظیم فرهنگ رئیس سبک کیو کوشین کان کاراته ماتسوئی موفق به در یافت کمر بند دان 4 گردید.
یازدهمین دور مسابقات جهانی کیو کوشین کان کاراته ما تسوئی در شهر تو کیو جاپان بر گزار گردید که از کشورمان شیان عبد العظیم فرهنگ به نما یندگی از کشور شرکت نمود.
موصوف در آزمون داوری و مربیگری با درخشش عالی موفق به اخذ کمر بند دان 4 جهانی گردید که روز گذشته اسناد و مدارک آن رسما به مدیریت ورزشی ولایت هرات مواصلت ورزید .
مدیریت عمومی ورزش ولایت هرات کسب افتخار فوق را به جامعه ورزشی افغانستان و بخصوص مردم ورزش دوست ولایت هرات تبریک عرض میدارد.
طبق یک خبر دیگر: هشتمین دور سیمینار مربیگری و داوری سبک کیو کوشین کاراته ماتسوئی که در شهر رامسر جمهوری اسلامی ایران تحت نظر شیان گواری رئیس روابط بین الملل و دبیر کل کمیته بین المللی سبک کیو کوشین کاراته ماتسوئی برگزار گردیده بود از افغانستان به تعداد 12 تن از اساتید بشمول مهاجرین مقیم ایران تحت سر پرستی شیان عبد العظیم فرهنگ شرکت نمودند.
همچنان فدراسیون باسکتبال نتیجه بازی هری و سمندر را 20 صفر به سود هری اعلام نمود.
دو تیم سرخ پوشان و جامی به دیدار هم رفتند که در پایان جامی 65 در برابر 89 در مقابل سرخ پوشان تن به شکست داد.
در ادامه این بازیها فردا  درخشان با هری ساعت 5 عصر آریا با جامی ساعت 6 عصر و سرخ پوشان با جامی ساعت 7 شام در جمنا زیوم میرویس صادق صورت میگیرد.
مسابقات انتخابی والیبال اناث دیروز با دیدار تیمهای همت صافی و معارف در جمنا زیوم میرویس صادق آغاز گردید ، در این مسابقات 5 تیم اناث باهم به رقابت میپردازند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا