امنیت

سخنگوی وزارت داخله : طالبان مورال باخته و تحت فشار بیشتر قراردارند

کابل باختر/ 6/ جوزا
سخنگوی وزارت امور داخله میگوید که با مرگ ملا اخترمحمد منصور رهبر گروه طالبان، افراد این گروه مورال باخته ووضعیت مناسبی ندارند.
صدیق صدیقی امروز دریک نشست خبری گفت که ملا اخترمحمد منصور باعث تضعیف مورال طالبان و پراگندگی درصفوف این گروه گردیده است و این امر سبب شده تا آنها درجبهات جنگ ضربات را متقبل شوند آنها مورال باخته و تحت فشار بیشتر قراردارند.
سخنگوی وزارت امورداخله همچنان گفت که عملیات های نیروهای امنیتی علیه طالبان تشدید یافته و این نیروها مصمم اند درمحل که طالبان است، دست به تحرک بزنند و مناطق را تصفیه نمایند.
همچنان قطعات خاص پولیس عملیات های را درولایت های بدخشان ، کندز ، غزنی وننگرهار آغازکرده اند.
سخنگوی وزارت امورداخله یاد آورشد که عملیات شفق که ازسوی نهادهای امنیتی و دفاعی کشور راه اندازی گردیده به اهداف معین دست یافته اند یکی از این اهداف کشتن قوماندانان و افراد کلیدی طالبان است چنانچه در 24 ساعت گذشته چهار قوماندان کلیدی این گروه ازسوی پولیس ملی کشته شده است مگر او واضح نساخت که این قوماندانان کی ها و درکجا کشته شده اند.
طبق یک خبردیگر ، وزیر امور داخله دوتن از افسران پولیس را که چند روز قبل یک انتحار کننده را بایک موتر مملو از موادانفجاری درنزدیکی شفاخانه جمهوریت بازداشت کردند با اهدای یک رتبه فوق العاده مورد تقدیر قرارداد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا