سیاست

رئیس جمهور غنی با خانوادۀ شهید مولوی عبدالظاهر حقانی دیدار کرد

کابل 11 سرطان باختر
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان در جریان سفرش به ولایت ننگرهار، دیروز در قصر شاهی جلال آباد با اعضای خانوادۀ شهید مولوی عبدالظاهر حقانی دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری  به آژانس باختر، در این دیدار رئیس جمهور غنی ضمن خوش آمدید به اعضای خانوادۀ شهید حقانی، آن شهید را سرمایۀ علمی کشور دانست و افزود که موصوف در  عرصۀ تربیت جوانان با تقوا و وطن دوست خدمات ارزندۀ را انجام داد و همواره برای مردم روحیۀ اسلامی، ملی و وطن دوستی می داد.
رئیس جمهور غنی خطاب به خانوادۀ شهید حقانی گفت که مولوی عبدالظاهر حقانی برای وطن قربانی بزرگ داده است  و کارکردهای وی بخاطر  خدمت به وطن و مردم هیچگاهی فراموش نخواهد شد. وی یکبار دیگر به خانوادۀ شهید حقانی تسلیت گفت و سند ملکیت زمین رهایشی را به حاجی عبدالباقی  پسر بزرگ وی، اهدا کرد.
در مقابل اعضای خانوادۀ شهید حقانی از همدردی رئیس جمهور تشکر کرده، گفتند که غمشریکی  و تسلیت شما، غم و اندوه ما را کم ساخت و افزودند که مولوی عبدالظاهر حقانی بخاطر  حمایت  از کشور، نظام، نیروهای امنیتی و منافع ملی، جان خویش را قربانی کرد و این قربانی عزم ما را بیشتر از پیش تقویت خواهد کرد.
آنان گفتند که شما در دشوارترین شرایط، برای کشور تلاش نموده و  مردم افغانستان بالای دستآوردهای تان افتخار می کنند و از برکت این تلاش ها هموطنان ما به آینده امیدوار اند و آن را روشن می بینند، مردم بالای شما افتخار و از شما حمایت می کنند.ماری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا