اقتصاد

امضاءتوافقنامه شرکت مخابراتی افغان بیسیم با شرکت اپل

مزارشریف/ باختر/ 20/ عقرب
افغان بیسیم دوصدو پنجاه هزار مشتری درزون شمال کشور دارد.
احمد فواد عظیمی رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم درزون شمال افغانستان به آژانس باختر گفت ، به تازگی این شرکت باشرکت اپل قرارداد امضاء کرده تا محصولات این شرکت را درتمامی نقاط افغانستان به بازار عرضه نماید.
وی بابیان اینکه به تازگی ایفون 7 و پلس 7 از شرکت اپل ازطریق شرکت مخابراتی افغان بیسیم به بازار عرضه گردیده است افزود: افغان بیسیم جواز رسمی را از اپل بدست آورده تا انحصار محصولات آن را درافغانستان داشته باشد.
عظیمی دررابطه به مزایا و مفاد این خدمات از طریق شرکت مخابراتی افغان بیسیم درکشور اشاره کرده گفت: افغان بیسیم تلاش دارد تامحصولات پیشرفته و مدرن را برای هموطنان با کیفیت بالا عرضه نماید.
ازسوی هم رییس شرکت مخابراتی افغان بیسیم درزون شمال کشور میگوید این شرکت بیش از دوصد وپنجاه هزار مشتری درولایات سمنگان ، بلخ ، جوزجان ، فاریاب و سرپل دارد وتلاش ها جریان دارد تا با ارائه خدمات بهتر این آمار بلند برود .
نامبرده می پذیرد که برخی از مشکلات امنیتی دراین ولایت وجود دارد اما گفت هیچگونه تهدیدات امنیتی تاهنوز دربرابر شرکت مخابراتی افغانی بیسیم درزون شمال کشور وجود ندارد و ارائه خدمات مخابراتی به گونه منظم ادامه دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا