امنیت

برخی افراد معاش گیر دولت درغزنی همکار طالبان اند

غزنی/ باختر/ 2/ جوزا
افراد با نفوذ ومعاش بگیر دولت وبرخی باشنده گان غزنی با طالبان همکاراند.
قوماندان امنیه ولایت غزنی میگوید، درشهر غزنی برخی شهروندان با طالبان همکاری تنگاتنگ دارند وبرخی ماین گذاری ها درسطح شهر غزنی توسط همین افراد صورت میگیرد.
امین الله امرخیل به آژانس باخترگفت ، هویت این افراد ازسوی پولیس امنیت ملی تثبیت نشده اما هنوز به دستگیری آنان اقدام نشده است.
جنرال امرخیل قوماندان امنیه غزنی میگوید شماری از شهروندان غزنی به جای همکاری با دولت با طالبان مسلح همکاری مستقیم دارند.
وی اضافه کرد ، ماینگذاری ها درسطح شهر غزنی توسط همین افراد صورت میگیرد.
قوماندان امنیه میگوید نیروهای کشفی ولایت غزنی هرروز یک تا دوحلقه ماین را درسطح شهر شناسائی و خنثی میکنند و تمامی این ماین ها توسط همکاران طالبان درسطح شهر غزنی مشغول کارهای روزمره هستند به شهر منتقل وجاسازی میگردد.
امرخیل درمورد اینکه چرا به بازداشت افراد یاد شده اقدام نمیگرددگفت ، چند تن از این افراد درقوماندانی پولیس غزنی خواسته به آن ها اخطار داده که با دولت یا با طالب یک راه را انتخاب کنند ، درغیر آن صورت بازداشت شده و به پنجه قانون سپرده میشوند.
وی افزود ، به این افراد گفتم اگر به این باورهستید که طالبان برحق است درصف طالبان بروید با ما بجنگید یا حداقل شهر غزنی را ترک نمائید درغیر آن بازداشت یا کشته میشوید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا