جامعه

پاره از مشكلات مردم دايكندي با معاون دوم رياست جمهوري مطرح شد

 

كابل باختر اول قوس

شماری از بزرگان و متنفدان ولسوالی اَشتَرلَی ولایت دایکندی، ضمن ملاقات با معاون دوم رییس جمهور پاره از مشكلات شان را مطرحكردند.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر

دیدار کنندگان، درمورد مشکلات محیطی آن منطقه ازجمله درمورد موقعیت مرکز ولسوالی به محمد كريم خليلي معاون دوم رییس جمهور معلومات دادند.

به گفته آنان، والی پیشن ولایت دایکندی و همچنین هیأت که مؤظف گردیده بود، مرکزیت ولسوالی اشترلی را در منطقه موسوم به قوچَنغِی تثبیت نموده و تاکنون اقدامات در جهت ساخت وساز شماری از ارگان های دولتی نیز در آنجا صورت گرفته است.

آنان گفتند که تاکنون ساختمان قومندانی امنیه، گدام ذخیره وزارت زراعت، یک باب مسجد و کاریز در این منطقه اعمار شده و علاوه برآن شماری از نمرات زمین توسط شاروالی تثبیت و به باشندگان محل توزیع شده که پول تحویل گرفته شده از مردم نیز به خزانه دولت منتقل شده است.

به گفته بزرگان ولسوالی اشترلی، اخیرا هیأتی به آن منطقه سفر نموده و درگزارش خود خواسته است تا مرکزیت ولسوالی اشترلی به منطقه شِیخمیران انتقال باید.

دیدار کنندگان که می گفتند در حدود بیش ازیک میلیون دالر برسر اعمار ساختمان های موجود برای ادارات دولتی در آن منطقه به مصرف رسیده است خواستار حل این مشکل شدند.

معاون دوم رییس جمهور با اشاره به اینکه ولسوالی اشترلی یکی از مناطق دور دست و کوهستانی به شمار می رود، درجهت رسیگی به مشکلات محیطی مردم ولسوالی اشترلی تاکید نمود.

معاون دوم  رییس جمهور ازهمکاری و همسویی مردم آن ولسوالی با اداره محلی ولایت دایکندی درجهت توسعه خدمات رسانی ابراز سپاس و قدردانی نمود.

وی همچنین درمورد مشکلات مردم آن ساحه مبنی بر تعیین موقعیت مرکز ولسوالی اشترلی، اظهار داشت که پس از بررسی های لازم توسط ارگان های ذیربط دراین ارتباط تصمیم گرفته خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا