آموزش

امتحان اختصاصی داوطلبان استخدام در بخش کنترول حریم هوایی کشور اخذ شد

کابل باختر 28 سرطان
دوراول امتحان استخدام کارمندان بخش کنترول حریم هوایی کشور از ۲۶۴ اشتراک کننده در حضور داشت محمود شاه حبیبی رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی، در انستیتوت هوانوردی ملکی اخذ گردید.
اداره مستقل هوانوردی ملکی با ارسال خبرنامه یی به آژانس باختر نگاشته است، محمود شاه حبیبی رئیس عمومی اداره مستقل هودانوردی ملکی هنگام بازدید از جریان این امتحان گفت که معیار پذیرش در بخش کنترول حریم فضایی، لیاقت و شایستگی نامزدان است و اداره هوانوردی ملکی افغانستان در تلاش است تا زمینه تحصیل و آموزش بیشتر برای جوانان را در به بخش هوانوردی ملکی فراهم کند.
رئیس عمومی اداره مستقل هوانوردی ملکی با اشاره به پیشرفت های اخیر در بخش هوانوردی ملکی گفت که این اداره در تلاش است تا از تمام فرصت ها به منظور مسلکی و تخصصی کردن بخش هوانوردی در کشور استفاده خوب کرده و زمینه پیشرفت های بیشتر را فراهم کند.
گفتنی است ، ۲۶۴ نفر واجد شرایط شناخته شدند که از این میان ۲۲ نفر آنان را دختران تشکیل می دهند. برای مرحله امتحان دوم، صد تن از میان اشتراک کنندگان مرحله اول که بلند ترین نمرات را اخذ کنند؛ برای مصاحبه انتخاب می شوند و  ۴۵ نفر که مصاحبه را موفقانه سپری کنند؛ بحیث کارمند در بخش کنترول حریم فضایی کشور استخدام خواهند شد.
اشتراک کنندگان این دور امتحان فارغان رشته انجنیری، ساینس، اقتصاد و انستیتوت هوانوردی ملکی بودند. اداره هوانوردی ملکی مطابق برنامه های درازمدت خویش در نظر دارد با تربیه کدرهای جوان و متخصص بخش کنترول حریم فضایی کشور را از نظر نیروی بشری تقویت کند؛ به این اساس اداره هوانوردی به تعداد ۴۵ نفر را در بخش کنترول حریم فضایی استخدام می کند و این رقم در سال های اینده به ۳۰۰ نفر افزایش خواهد یافت. شمس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا