سیاست

رییس اجراییه کشور با وزیر دفاع کانادا دیدار کرد

کابل باختر 28 عقرب
داکتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشوردر حاشیۀ نشست امنیتی بین‌المللی هالیفکس با ارجیت سینگ ساجن وزیر دفاع کانادا دیدار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه به آژانس باختر، در این نشست، ساجن تشریف‌آوری رییس اجراییه و هیأت افغانستان را به نشست امنیتی بین‌المللی ۲۰۱۷ هالیفکس و به کانادا خیر مقدم گفت و از پیش‌رفت‌های به دست آمده در افغانستان و قهرمانی‌های قوای مسلح کشور در جنگ با تروریزم قدردانی کرد.
ساجن با اشاره به دوران خدمت در افغانستان گفت که خرسند است که نیروهای کانادا و مردم این کشور در کنار شما برای ساختن افغانستان و مبارزه با دهشت‌افگنی در یک مرحله حساس تاریخی ایستاده‌اند.
رییس اجراییه کشور نیز در صحبت‌های خویش از کمک‌ها و قربانی‌های مردم و ارتش کانادا قدر دانی کرد و بر ادامه و استحکام روابط دوستانه میان دو کشور تاکید ورزید.
رییس اجراییه در صحبت‌های خویش تصویر روشنی از وضعیت نظامی-امنیتی در افغاستان ارایه نمود و ابراز امیدواری کرد که ارتش کانادا همکاری‌های خویش را با قوای مسلح افغانستان در عرصه‌های مختلف ادامه دهد.
در این نشست همچنان تاثیرات استراتیژی جدید ایالات متحده امریکا و چگونگی پرداختن به پناه‌گاه‌های تروریست‌ها به بحث گرفته شد. ختم/ احمدی

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا