امنیت

هفت تن در کابل در یک حمله انتحاری زخم برداشتند

خبر انکشافی :
کابل باختر/ 21/ دلو
قوماندانی امنیه ولایت کابل میگوید که درحمله انتحاری که بعداز چاشت امروز درساحۀ ناحیه دوازدهم شهر کابل اتفاق افتاد هفت فرد ملکی زخمی شده که یک طفل و یک خانم نیز شامل آنهاست.
حشمت الله ستانکزی سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت کابل به خبرنگار آژانس باختر گفت ، حادثه حوالی ساعت دو سی دقیقه بعداز چاشت امروز درساحۀ چهارراهی محبس در ارزان قیمت شهر کابل اتفاق افتاد یک مرد مجهول الهویه موتر کرولا مملو از مواد انفجاریه را با وسایط مشاورین خارجی محبس پلچرخی که تازه از ساختمان محبس خارج شده بودند، تکر داد.
به گفته ستانکزی حادثه دریک محل مسکونی رخ داده است. درحادثه تلفات ملکی وجود ندارد، مگر هفت تن از باشنده گان محل به شمول یک خانم و یک طفل زخمی شده اند که وضعیت صحی شان روبه بهبود است .
وی از وارد شدن تلفات احتمالی به نیروهای خارجی اظهار بی خبری کرد، مگر شاهدان عینی گفته اند که دو تن از مشاورین خارجی دراین رویداد کشته شده اند.
دراین حادثه شیشه های منازلی که در نزدیکی محل رویداد واقع شده شکسته است .
حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار دراین حادثه ادعای مسوولیت کرده و گفته دراین حمله به عساکر خارجی و افغان تلفات وارد شده حرف که از سوی مسوولان امنیتی رد شده است .
در مدت کمتر از یک ماه این سومین حمله انتحاری درکابل است، به تاریخ 27 جدی درحمله انتحاری بر رستورانت لبنانی ها در کابل 21 نفر جان باختند و به تعقیب در حمله انتحاری دیگر که در ساحه کارته نو در برابر موتر عمله مامورین رخ داد شماری کشته و تعدادی هم زخمی شدند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا