فرهنگ

حسینه صافی با شماری از جوانان و بزرگان کوچیان دیدار کرد

کابل باختر25 حمل
شماری از جوانان و بزرگان کوچیان امروز دردیدار با حسینه صافی سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ ، مشکلات و خواست های شان را بیان کردند.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، دراین دیدار آقاگل هیواد وال به نمایندگی ازدیگران صحبت کرد و مشکلات و خواست های جوانان و مردم کوچی را با سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ شریک کرد.
اوخواهان توجه مسوولان درفراهم کردن فرصت های تحصیلی، تعلیمی، برگزاری برنامه های علمی ، فرهنگی و آموزشی برای جوانان کوچی شد و ازسرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ تقاضا کرد که درراستای حفظ عنعنات اصیل کوچیان توجه  شود و ازطریق رسانه ها در انعکاس آن نیز همکاری صورت بگیرد.
همینگونه یکتن از بزرگان کوچیان نیز درصحبت هایش خواهان اعادۀ حقوق شان شد و ازسرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ خواست که خواسته های شان را به محمد اشرف غنی رییس جمهور کشور نیزبرساند.
حسینه صافی سهم دهی کوچیان درعرصه های مختلف جامعه را  امرمهم دانست و ازتوجه وزارت اطلاعات وفرهنگ درزمینۀ رسیدگی به مشکلات و خواست های آنان اطمینان داد .
همچنان سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ از بزرگان کوچیان تقاضا کرد که فرزندان شان را به تحصیل و تعلیم اجازه دهند تا ازاین طریق به جایگاه  بلند حیلت اجتماعی شان راه یابند. احمدضیا احمدی

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا