جامعه

سخنگوی شرکت برشنا : امروز برق وارداتی تاجکستان وصل میشود

کابل باختر/ 23/ دلو
سخنگوی شرکت برشنا میگوید، لین برق وارداتی تاجکستان که ازسه روز بدینسو قطع شده بود، امروز وصل میشود.
وحیدالله توحیدی سخنگوی شرکت برشنا در گفتگو با خبرنگار آژانس باختر گفت ، لین برق وارداتی تاجکستان که در دو ساحه قطع وتخریب گردیده بود بعداز مشخص شدن محلات دوباره توسط کارمندان فنی این شرکت ترمیم شده و بعداز ظهر امروز وصل خواهد شد.
او افزود که یک بخش لین وارداتی تاجکستان درمربوطات شهر پلخمری ولایت بغلان قطع گردیده بود و یک بخش دیگر آن که تخریب یک پایه برق میباشد که درمربوطات ولایت کندز در اثر انفجار بمب تخریب شده بود.
درهمین حال برخی مقام های ولایت بغلام نیز تاکید کرده اند که پایه های برق وارداتی تاجکستان درمربوطات ولایات کندز و بغلان مورد هدف قرار گرفته و صدمه دیده اند.
این درحالیست پس از قطع لین برق وارداتی ازبکستان در دند شهاب الدین شهر پلخمری جریان برق درشهر کابل قطع شد، اما برق وارداتی تاجکستان و برق حرارتی تا اندازه مشکلات مردم را مرفوع ساخته بود ولی مخالفان مسلح با قطع برق وارداتی تاجکستان میزان برق را در کابل نزدیک به صفر ساختند.
از سوی هم شماری از شهروندان کابل حمله بالای خدمات عام المنفعه را کار دشمنان مردم افغانستان میدانند و تاکید کرده اند که با این کار مخالفان مسلح ثابت کردند که به هیچ اصول پابند نیستند.
برق شهر کابل از طریق برق وارداتی ازبکستان ، تاجکستان و نیز برق حرارتی تامین میشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا