امنیت

حامد کرزی: سرعت عمل نیروهای امنیتی کشور نشانهء بارز توانایی و مسلکی بودن آنهاست

كابل/8/جوزا/باختر

 حامدکرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی در ولایت پنجشیر را به شدیدترین الفاظ محکوم کرد و از سرعت عمل نیروی های امنیتی کشور در از بین بردن تروریستان، تمجید نمود.

به گزارش آژانس باختر، در اعلاميه اي كه درين باره از طريق دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري منتشر شده آمده است: ريیس جمهوری اسلامی افغانستان با تقبیح شدید این حمله تروریستی از شجاعت نیروهای امنیتی کشور تمجید کرده گفت که سرعت عمل نیروهای امنیتی در دفع این حمله تروریستی، نشانهء بارز توانایی ها و مسلکی بودن آنها می باشد.

حامد کرزی گفت که تروریستان باید بدانند که با انجام چنین حملات تروریستی نمی توانند مردم افغانستان را تحت جنگ روانی قرار دهند و افغانستان را از مسیر پیشرفت و ترقی که در پیش گرفته است، باز دارند.

رئیس جمهور طی یک صحبت تیلفونی با والی پنجشیر در زمینه تامین امنیت بیشتر آن ولایت و کمک های عاجل به خانواده یک شهید و مجروحین این حادثه، هدایات لازم صادر کرد.

حامد کرزی مراتب همدردی و تسلیت خود را به خانواده یکتن شهید ابراز می کند و برای زخمی شده گان صحتمندی عاجل تمنا دارد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله، صبح امروز هفت تروریست ملبس به لباس پولیس که در آن اتباع پاکستانی و ازبکستانی نیز شامل بودند با انجام یک حملهء تروریستی به ساختمان مقام ولایت پنجشیر، با نیروهای امینتی کشور درگیر گردیدند که در نتیجه آن یک پولیس شهید و چهار تن دیگر زخمی شدند و تمام تروریستان در مدت ۲۰ دقیقه از پا در آمدند و یک موتر مملو از مواد انفجاری آنها نیز خنثی گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا