امنیت

کـشــــــــف یک مخفیگاه مواد انفجاری تروریستان در شهر کابل

کابل باختر 2 جدی
موظفین ریاست عمومی امنیت ملی طی عملیات ویژه در ناحیه هفتم شهر کابل مخفیگاه تروریستان را که در آن واسکت های انتحاری، ماین های چسپکی و مهمات سلاح خفیف جابجا گردیده بود کشف و خنثی نمودند.
دفتر مطبوعاتی ریاست عمومی امنیت ملی به آژانس باختر خبر داد،  است، تروریستان قصد داشتند تا از مواد بدست آمده در حملات انتحاری و انفجاری در شهر کابل استفاده نمایند .
در این مخفیگاه، 3 ثوب واسکت انتحاری و آماده انفجار ،6عدد ماین چسپکی، یک عدد ماین خود ساخت تعبیه شده در یک بکس دستی، 6 سیت مبایل نوکیا ساده که غرض استفاده در انفجارات آماده شده بود، 6 قبضه بم دستی معه فیوز آن، 15 بسته مواد انفجاریه برنگ های سیاه و سفید، 50 متر فلیته ثانیه سوز، 2 عدد ریموت و هشت عدد تخت ریموت کنترول، 2عدد سوچ انفجار، 19 عدد کپسول برقی، 7 بسته ساچمه، 70 فیر مرمی تفنگچه بریتای پاکستانی، یک بوتل گاز بی هوش کننده و یک مقدار مهمات سلاح خفیف و تجهیزات نظامی می باشد که بعد از کشف مخفیگاه متذکره واسکت های انتحاری که غرض انتحار آماده و اعیار گردیده بود توسط تیم تخنیکی ریاست عمومی امنیت ملی خنثی گردیده است.
موظفین ریاست عمومی امنیت ملی با کشف مخفیگاه تروریستان از چندین رویداد خونین هراس افگنی در شهر کابل جلوگیری به عمل آورده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا