سیاست

رییس جمهوری چین ، پیروزی مجدد محمد اشرف غنی را تبریک گفت

کابل/۲۸حوت/باختر
عنوانی محمد اشرف غنی رییس جمهوری اسلامی افغانستان پیام تبریکیه از سوی  شی جینگ پینگ رییس جمهوری چین به مناسبت انتخاب مجدد او به حیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان، مواصلت کرده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر٬ در این پیام رییس جمهوری چین نگاشته است: به مناسبت انتخاب مجدد شما به حیث رییس جمهوری اسلامی افغانستان، من به نمایندگی از حکومت و مردم جمهوری چین، مراتب تبریکات گرم و تمنیات نیک خویش را به شما و از طریق شما به حکومت و مردم افغانستان ابراز می کنم و آرزوی موفقیت در این وظیفۀ سترگ برای تان دارم.
در پیام آمده است: در حال حاضر روند صلح و بازسازی افغانستان در مراحل حساس قرار دارند و من باور دارم که تحت رهبری شما، مردم افغانستان با وحدت و یکپارچگی می توانند به مشکلات فایق آیند و به زودی به امنیت دایمی و انکشاف پایدار دست خواهند یافت.
شی جینگ پینگ رییس جمهوری چین در این نامه می افزاید: جمهوری مردم چین منحیث همسایه دوست و شریک استراتیژیک شما، می خواهد به تمام حمایت های ممکن خویش از افغانستان ادامه دهد.
به همین ترتیب رییس جمهور چین در این نامه نگاشته است: در سال های اخیر مشارکت استراتیژیک چین و افغانستان از نیروی محرک انکشاف برخوردار بوده است و من از تلاش ها و سهم فعالانۀ شما در انجام این امر ستایش می کنم.
وی در اخیر این نامه نگاشته است که با توجه به اهمیت روابط چین و افغانستان، می خواهم با شما به گونه مشترک کار کنم تا همکاری ها میان دو کشور را به یک مرحلۀ جدید به خاطر منفعت های هر دو کشور و مردمان آن برسانیم.# عبدالخالق 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا