سیاست

استاد دانش در پیامی؛ از آمادگی کامل نیروهای امنیتی در حمایت از مردم جاغوری ومالستان خبر داد

کابل باختر 21 عقرب
درپی حمله وحشیانه ای شب هنگام (20 عقرب) طالبان و تروریستان در ولسوالی های جاغوری و مالستان ولایت غزنی، استاد سرور دانش معاون دوم ریاست جمهوری پیامی را در این زمینه منشر کرده است.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در پیام استاد دانش آمده است که هدف از قتل و غارتگری تروریستان فشار بر دولت مردم افغانستان است.
دانش در پیام خود یادآور شده است که حکومت افغانستان و نیروهای دفاعی کشور تمام توان خود را به کار خواهند بست تا از شهروندان کشور بخصوص از شهروندان ولسوالی های جاغوری، مالستان و خاص ارزگان دفاع کنند.
در پیام معاون دوم ریاست جمهوری آمده است:« رهبری نهادهای امنیتی و دفاعی به طور ۲۴ ساعته و با آمادگی کامل اوضاع را تحت نظر دارند و هم‌اکنون همه اقدامات و تدابیر لازم اتخاذ شده است. »
استاد دانش گفته است: «ما در حکومت و خارج حکومت و به تمام معنی در کنار مردم شریف جاغوری و مالستان و ارزگان بوده و از عزت و آزادگی آنان دفاع خواهیم کرد».
استاد دانش از روحیه همکاری مردم محل در ولسوالی‌های جاغوری و مالستان در چوکات خیزش های مردمی استقبال کرده است.
وی انتقاد از دولت را حق شهروندی مردم افغانستان خوانده گفته است:« ما از احساسات پاک و روحیه عالی همبستگی جوانان در جهت حمایت از مردم و جلب افکار عمومی و توجه حکومت برای تأمین امنیت مناطق استقبال می‌کنیم».
استاد دانش همه مردم را به اتحاد و همبستگی دعوت کرده از همه خواسته است که از شایعه پراگنی‌های بی اساس خود داری کنند. # نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا