اخبارصحت

نشستی مجازی به خاطر بهبود عرضه خدمات صحی  برگزار شد

کابل/ 11  دلو /باختر

داکتر وحید مجروح سرپرست وزارت صحت‌عامه در نشستی از طریق ویدیوکنفرانس با رییسان مرکز و صحت‌عامه ولایت ها در مورد بهبود عرضه خدمات صحی و حل چالش های کاری آنان در این راستا صحبت کرد.

به گزارش آژانس باختر ، نخست رییسان صحت‌عامه بادغیس، فراه، لغمان، کاپیسا، هلمند، نیمروز، کابل، کندهار و پکتیکا گزارش های کاری شان را در مورد بهبود عرضه خدمات صحی با رهبری وزارت صحت‌عامه در جریان گذاشتند و خواهان رسیدگی چالش های شان در این راستا از سوی مسوولان مربوط شدند.

سرپرست وزارت صحت‌عامه درکنار استماع گزارش های کاری و مشکلات رییسان صحت‌عامه ولایت ها  به مسوولان هدایت داد تا در قسمت رسیدگی به چالش های کاری آنان هرچه زود تر اقدامات جدی و عملی کنند.

داکتر مجروح در مورد، هماهنگی بیشتر ریاست ارتباط ولایت ها وزارت با رییسان صحت‌عامه در 34 ولایت، تنظیم تیم انجینری طبی جهت رسیدگی به مشکلات ولایت ها، آمادگی برای افتتاح شفاخانه کاپیسا و انتقال شفاخانه  کرونا به تعمیر اساسی آن درکاپیسا با اشتراک کنند گان صحبت کرد و به مسوولان هدایت لازم داد.

‌همچنان سرپرست وزارت صحت‌عامه به خاطر بهبود عرضه خدمات صحی در مرکز و ولایت ها روی، ایجاد طرح مدیریت منابع، تفکیک و ارزیابی موسسات تطبیق کننده خدمات صحی، ایجاد طرح و بازنگری روش های عملیاتی استاندارد ( SOP ) بررسی استخدام کارمندان پولیو در قندهار و هم‌چنان تجهیز تمام ضروریات و تجهیزات طبی در مراکز صحی از سوی موسسات تطبیق کننده مطابق قرار داد با اشتراک کنندگان صحبت کرد و به خاطر رسیدگی بیشتر به این موارد تیم های را نیز موظف کرد تا اجرااتی ا که در نظر است صورت گیرد. مومنه احمدیار

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا