امنیت

پولیس هژده تن را در پیوند به فیرهای هوایی بازداشت کرد

کابل باختر/ 17/ جدی
شب گذشته از اثر فیرهای هوایی که به نام شادیانه دررابطه به پیروزی تیم کرکت افغانستان در برابر تیم زیمبابوی صورت گرفت یک نفر درکابل زخمی شد.
به گزارش آژانس باختر: صدیق صدیقی سخنگوی وزارت امورداخله امروز دریک نشست خبری گفت که پولیس هژده نفر را تن درپیوند به فیرهای هوایی شب گذشته  بازداشت کرده است.
صدیق صدیقی سخنگوی عمل شماری از شهروندان را تاسف بارخوانده گفت که وزارت امورداخله درپیوند به فیرهای هوایی تاکنون 18 تن را گرفتار نموده و کار در جهت تثبیت تمامی افراد و اشخاص که با انجام فیرهای هوایی باعث اخلال امنیت درشهرکابل و شماری از شهرهای کشور گردیده اند، به شدت جریان دارد.
همچنان سخنگوی وزارت امورداخله گفت : جهت تثبیت افرادی که شب گذشته باعث زخمی شدن یکتن و اخلال امنیت درشهرها گردیده اند، پیگیری پولیس در دو استقامت که شامل نهاد های امنیتی و افراد ملکی و غیر مسئول میگردد، ادامه داشته و با کسانیکه که شناسایی میشوند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت. وی همچنان خواهان همکاری مردم گردیده افزود که هموطنان ما میتوانند از طریق شماره (119) درین مورد با پولیس همکاری نمایند.
این خبر ها درحالی صورت میگیرد که شماری از آگاهان نظامی مسئولان امنیتی را متهم میسازند که نتوانسته اند درچنین مواقع هماهنگی لازم را انجام دهند و از بروز مشکلات جلوگیری کند.
باید گفت که قبلاً وزارت امورداخله از شهروندان خواسته بود که حین پیروزی احتمالی تیم های ورزشی کشور درمسابقات بین المللی از فیرهای هوایی بنام شادیانه خود داری نمایند مگر این فراخوان نادیده گرفته شد .
فیرهای شادیانه شب گذشته نشان میدهد که اسلحه غیر قانونی به گونه وافر نزد افراد غیر مسئول وجود داشته و این میتواند برای نا امنی شهر کابل و شهر بزرگ دیگر کشور یک عامل باشد .

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا