سیاست

کارگاه آموزشی چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی برگزارشد

کابل  6  سنبله باختر
ریاست ارتباط خارجه وزارت امورداخله، امروز کارگاه آموزشی  را به هدف بحث پیرامون چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی برگزار کرد.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی وزارت امور داخله به آژانس باختر،در این کارگاه آموزشی، چگونگی طی مراحل معاهدات بین المللی، از مرحله طرح تا اجرایی شدن معاهدات، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مل پاسوال عبدالمقیم عبدالرحیم زی، رییس ارتباط خارجه وزارت امور داخله، با اشاره به اهمیت شفافیت در پیشبرد امور اداری، هدف راه اندازی این کارگاه آموزشی را، بلند بردن ظرفیت کارمندان این اداره در جهت بهبود حکومت داری خوب و ایجاد شفافیت عنوان کرد.
وی تصریح کرد که برگزاری این گونه برنامه ها، در جهت بهبود و گسترش رابطه وزارت امور داخله با کشور ها و نهاد های بین المللی موثر ارزیابی می گردد.
رییس ارتباط خارجه وزارت امورداخله، با اشاره به روابط گسترده یی که وزارت امورداخله با کشور های کمک کننده دارد، افزود که بهبود کار در بخش طرح و اجرای معاهدات بین المللی، در راستای جلب کمک های بیشتر به نیروهای پولیس ملی کشور مفید واقع خواهد شد.
در حال حاضر، ده ها کشور و سازمان بین المللی، وزارت امورداخله را در بخش های مختلف، به خاطرتقویت هرچه بیشتر نیروهای پولیس ملی همکاری می کنند. 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا