امنیت

اعلامیه مطبوعاتی

حامدکرزی رئيس جمهوري اسلامي افغانستان ماین گذاری تروریستان را که منجر به شهادت محمد هاشم حبیبی ولسوال بالا مرغاب ولایت بادغیس گردید، به شدیدترین الفاظ محكوم كرد.

به گزارش آژانس باختر ، در اعلامیه ای که در این مورد از طریق دفتر مطبوعاتی  ریاست جمهوری نشر گردیده آمده است، بر اساس معلومات والی بادغیس، محمد هاشم حبیبی ولسوال بالا مرغاب ولایت بادغیس به روز جمعه گذشته هنگام که جهت سروی سرک حلقوی با عده ای از انجنیران در مسیر ولسوالی غورماچ ولایت بادغیس در حرکت بود، موتر حامل وی در منطقه شرشر آن ولسوالی با ماین کنار جاده برخورد کرد که در نتیجه انفجار ماین موصوف شدیداً زخمی و شب گذشته وفات کرد. در این حادثه چهار تن دیگر نیز زخمی  گردیده بودند.

 

رئیس جمهور اسلامی افغانستان با آگاهی از این حادثه تروریستی گفت: دشمنان مردم افغانستان این بار یکی از خدمتگاران کشور را که برای خیر و آسایش مردم تلاش می کرد، به شهادت رساندند.

حامد کرزی گفت: تروریستان باید بدانند که با انجام چنین اعمال شنیع هرگز به آرمان های شوم شان نخواهند رسید، زیرا هزاران فرزند این خاک هنوز هم برای آبادی و پیشرفت کشور شان مشتاقانه کار و فعالیت می کنند.

رئيس جمهور مراتب همدردي و تسليت عميق خويش را به اعضاي خانواده و دوستان شهید محمد هاشم حبیبی ابراز مي كند و از بارگاه خداوند منان براي آنان صبر جمیل و برای مجروحین صحتمندی  مجدد  استدعا دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا