امنیت

جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست رئیس جمهور برگزار گردید

کابل باختر 25 میزان
جلسه سرقوماندانی اعلی قوای مسلح تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان، شام روزگذشته در ارگ دایر شد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، در این جلسه، ابتدا رئیس جمهور از نیروهای امنیتی و دفاعی کشور که طی هفت ماه گذشته فعالیت های چشمگیر و موثر داشته اند و به دشمن تلفات سنگین را وارد کرده اند، ستایش نمود و به ارگان های مربوطه امنیتی کشور بخاطر سرکوب دشمن در فصل زمستان، هدایات لازم داد.
بعداً وضعیت امنیتی ولایات فاریاب، غور، سرپل، جوزجان، بغلان، غزنی، کابل، پکتیکا و فراه مورد بررسی قرار گرفت و به مسئولین نهاد های امنیتی و دفاعی کشور جهت بهبود وضعیت امنیتی ولایات متذکره، هدایات لازم صادر گردید.
در اخیر جلسه، رئیس جمهور غنی با ستایش از سعی و تلاش منسوبین قوماندانی امنیه ولایت میدان وردک که از قاچاق کتاب باستانی باقدامت ۲۸۰۰ ساله، جلوگیری کردند، به جنرال فهیم قایم قوماندان امنیه ولایت متذکره، مدال دولتی را تفویض کرد.
همچنان رئیس جمهور کشور به منظور تقدیر از سمونوال کبیر احمد برمک آمر حوزه پنجم امنیتی شهر کابل و څارمن مایل آقا، لمری څارن حبیب الله، سمونوال محمد اصیل و سمونوال رئیس خان افسرانی که اخیراً موتر نوع دینا مملو از مواد انفجاری را با یکتن  انتحارکننده در ساحه حوزۀ مربوطه شان شناسایی و گرفتار کردند، مدال های دولتی را تفویض کرد.# نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا