سیاست

قانونپوه سرور دانش: جلو حق تلفی ها گرفته خواهد شد

کابل باختر/ 25/ جوزا
جمعی از اهالی ولسوالی ده سبز ولایت کابل امروز با قانونپوه سرور دانش معاون رییس جمهور دیدار کرده و با توضیح در مورد مشکلات محیطی باشندگان آن منطقه، خواستار کمک و همکاری حکومت شدند.
به  اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر ،
دسترسی به معارف و حل مشکلاتِ مبنی بر تهیه هزینه مالی زمینی که مکتب در آن اعمار می شود، یکی از مشکلات باشندگان بخشِ از ولسوالی ده سبز عنوان شد. دیدار کنندگان بر توجه جدی ارگان های مسؤل در زمینه رسیدگی به مشکلات و نیازمندی های مردم تأکید ورزیدند.
براساس یک خبر دیگر: جمعی از باشندگان ولسوالی های مختلف ولایت بغلان نیز با دیدار با معاون رییس جمهور، بر مشارکت عادلانه اقوام در ساختار اداراۀ محلی آن ولایت و ولسوالی های بغلان تأکید ورزیده گفتند؛ مردم بغلان از حق تلفی های که در زمینه استخدام افراد در ادارات دولتی صورت می گیرد به ستوه آمده اند.
آنان با اشاره به تعهدات رهبران حکومت وحدت ملی مبنی بر تأمین مشارکت ملی در ادارات دولتی، خواستار تحقق عدالت در زمینه های مختلف مخصوصا حضور اقوام و اقشار مختلف کشور در ادارات دولتی شدند.
معاون رییس جمهور ، رسیدگی به مشکلات محیطی مردم در مناطق مختلف کشور به  ویژه مناطق کمتر انکشاف یافته را یک اولویت اساسی عنوان کرده و در پاسخ به درخواست مردم ده سبز گفت که مطالبۀ آنان را از طریق ارگان مسؤل تعقیب می کند.
قانونپوه دانش ، با اشاره به خواسته های دیدار کنندگان که از ولایت بغلان آمده بودند نیز گفت که  حضور عادلانۀ اقوام و اقشار مختلف کشور در ساختار ادارات دولتی حق مسلم آنان است. وی ضمن تشویق جوانان برای شرکت در روند های رقابتی، تصریح کرد که جلو حق تلفی ها و خود سری ادارات که شایسته سالاری و تأمین مشارکت ملی را قربانی روابط می کنند نیز گرفته خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا