سیاست

رئیس‌جمهورغنی با نمایندگان “میک” دیدار کرد

کابل باختر 9 عقرب
محمداشرف غنی رئیس‌جمهوری اسلامی افغانستان امروز با نمایندگان "میک" یا کمیتۀ مستقل نظارت و ارزیابی مبارزه علیه فساد اداری در ارگ دیدار کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر، دراین دیدار نمایندگان میک، در مورد پروژۀ کاردیف مربوط به وزارت‌های انکشاف دهات و زراعت، بخش مربوطۀ وزارت معادن و پترولیم، همچنان درخصوص تحقیقات در بخش ملکی وزارت امور داخله و برنامه ‌های آیندۀ شان به رئیس‌جمهور معلومات ارائه کردند.
نمایندگان میک از اقدامات حکومت افغانستان در راستای مبازره با فساد اداری و اصلاحات استقبال نمودند و گفتند که حکومت، پیشنهادهای را در مورد روند اصلاحات براساس تعهدات انجام‌شده با جدیت تعقیب می‌نماید.
رئیس‌جمهور با قدردانی از فعالیت‌های کمیتۀ مستقل نظارت و ارزیابی مبازره علیه فساد اداری، گزارش تحقیقی آنها را در مورد وزارت معارف کشور مهم خوانده افزود که حکومت افغانستان به‌منظور مبارزه عملی با فساد اداری، گزارش میک را در مورد وزارت معارف و گزارش‌های دیگر را نیز تعقیب می‌نماید و جهت عملی‌کردن پیشنهادها دراین زمینه، پلان و اقدامات عملی را انجام می‌دهد.
رئیس‌جمهور کشور نمایندگان میک را تشویق نمود تا روند کار شان‌را همچنان تداوم بخشند و گفت که دراین خصوص به همه ادارات هدایت داده‌است که با این نهاد همکاری همه‌جانبه نمایند.
وی افزود : حکومت از فعالیت‌ها و گزارش‌های تحقیقی آینده شما نیز استقبال می‌نماید.# نالان

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا