سیاست

محمد کریم خلیلی: رسیده گی به مشکلات و نیازمندی ها در مناطق محروم یک اولویت است.

کابل/8/عقرب/باختر
شماری از بزرگان، علماء، متنفذان و فرهنگیان ولسوالی مالستان ولایت غزنی بعد از ظهر امروز با محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور ملاقات نمودند.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر : در این دیدار که چمن شاه اعتمادی نماینده مردم غزنی در ولسی جرگه نیز حضور داشت، ملاقات کنندگان در خصوص مشکلات محیطی مردم آن ولسوالی به معاون رییس جمهور معلومات دادند.
آنان نا امنی در مسیر راه های عمومی منتهی به ولسوالی مالستان را از مشکلات اساسی مردم آن ساحه عنوان نموده و به توجه لازم ارگان های امنیتی در جهت رفع مشکلات مذکور تاکید ورزیدند.
به گفته بزرگان و متنفذان مردم مالستان، کمبود مراکز صحی در این ولسوالی نیز برمشکلات مردم آن ساحه افزوده است که ایجاب می نماید باتوجه به سردی زمستانِ پیش رو، وزارت صحت عامه اقدامات لازم را دراین زمینه روی دست گیرد.
دیدار کنندگان از رونق روبه رشد تعلیم و تربیه و آرامی و امنیت ولسوالی مالستان و تلاش مسوولان محلی آن  ولسوالی در جهت حل مشکلات مردم و رسیدگی به خواسته های آنان نیز ابراز رضایت نمودند.
سپس محمد کریم خلیلی معاون رییس جمهور ضمن ابزار قدردانی از تلاش و زحمات بزرگان ولسوالی مالستان در امر انتقال خواسته ها و مطالبات مردم آن ساحه به مرکز، بر وحدت و همدلی مردم تاکید نموده و ازحمایت و هماهنگی همیشۀ مردم آن ولسوالی با دولت افغانستان به نیکویی یاد نمودند.
معاون رییس با اشاره انتخابات ریاست جمهوری و شورا های ولایتی در سال آینده، به نقش و حضور گسترده مردم در پروسه انتخابات تاکید نموده و ابراز امید واری نمود که دولت آینده بتواند نظام کنونی را درسایه اصلاحات، مبارزه با فساد و روابط مستحکم با جهان حفظ نماید.
وی در امر رسیدگی به خواسته ها و مطالبات مردم ولسوالی مالستان به دیدار کنندگان اطمینان داده گفت که رسیدگی به مشکلات و نیازمندی ها مردم به خصوص در مناطق محروم و انکشاف نیافته یک اولویت است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا