صحت

رئیس جمهور غنی از رئیس صحت عامه و مسئولان شفاخانه بلخ به خاطر تداوی مجروحان تشکرکرد

کابل باختر 22 حمل
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان روز گذشته با رئیس صحت عامه ولایت بلخ و سرطبیب و مسئولین بخش های جراحی و اورتوپیدی شفاخانه آن ولایت، صحبت تیلفونی کرد.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر،رئیس جمهور در این صحبت تیلفونی از رئیس صحت عامه ولایت بلخ و مسئولین شفاخانه آن ولایت که به خاطر تداوی مجروحین حادثهء تروریستی ریاست استیناف څارنوالی ولایت بلخ با دلسوزی و با در نظرداشت اخلاق بلند طبابت تمام شب بیدار ماندند و نگذاشتند که هموطنان مجروح  ما به خطر مرگ مواجه شوند، تشکر نمود. 
همچنان رئیس جمهور غنی از آن عده هموطنان ما که به اسرع وقت پس از حادثه تروریستی به شفاخانه ولایت بلخ رسیده و به مجروحین خون اهدا کردند و آنانرا از خطر مرگ نجات دادند، از صمیم قلب تشکر و قدردانی نمود.
رئیس جمهور کشور خاطر نشان کرد که وجدان اجتماعی همکاری و دستگیری مردم از همدیگر به دولت افغانستان کمک می کند تا با عزم راسخ مبارزه مقدس خویش را بر علیه تروریستان ادامه دهد.
طبق یک خبر دیگر، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان صبح امروز با سرپرست قوماندانی امنیه ولایت بلخ، رئیس امنیت ملی و شمار دیگری از مسئولین امنیتی آن ولایت  از طریق تیلفون صحبت کرد.
رئیس جمهور غنی در این صحبت تیلفونی به مسئولین مذکور به طور جدی دستور داد که در ساحات مسئولیت تدابیر امنیتی را بیشتر از پیش گسترش دهند، با تمام قوت در مقابل تروریستان بایستند و اجازه ندهند که دشمنان افغانستان به مردم ملکی و قوای امنیتی زیان برسانند.
رئیس جمهور محمد اشرف غنی خاطر نشان کرد که منحیث سرقوماندان اعلی قوای مسلح افغانستان، مسئولیت و مکلفیت دارد که منسوبان قوای مسلح و مردم عام را حفاظت نماید، از این رو آنانیکه باعث کشتار مردم و منسوبان قوای مسلح می شوند هیچگاهی بخشیده نخواهند شد بل در روشنایی قوانین نافذۀ کشور با آنان برخورد صورت خواهد گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا