سیاستاخباراقتصادTOP

نشست کمیته کاری کمیسیون عالی هماهنگی مبارزه با پول شویی و سایر جرایم مالی برگزارشد

کابل 19 دلو باختر
سومین جلسه کمیته کاری کمیسیون عالی هماهنگی مبارزه با پول شویی و سایر جرایم مالی، در تالار د افغانستان بانک برگزار شد.
به گزارش آژانس باختر؛ در این نشست که با حضور نمایندگان وزارت های امور خارجه، داخله و عدلیه و همچنان نمایندگان ستره محکمه و ریاست عمومی استخبارات برگزار شد، جمال ناصر روفی رییس کمیته کاری کمیسیون عالی هماهنگی، در رابطه به اهمیت این نشست در راستای مبارزه با پول شویی و سایر جرایم مالی به سطح ملی و بین المللی معلومات داد و به همکاری همه جانبه سایر اداره های ذیربط تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: مرکز تحلیل معاملات و راپور های مالی افغانستان، خواهان روابط مثبت با همه ی همتایان بین المللی بوده و نیاز است تا فیصله های کمیسیون عالی هماهنگی و سفارش های گروه کاری اقدامات مالی (FATF) در رابطه به مبارزه با پول شویی و سایر جرایم مالی به شکل درست آن تطبیق شود و ساختار مؤثر در این رابطه به وجود آید.
همچنان سایر اعضای دارالانشای کمیسیون عالی هماهنگی، در ارتباط به وظایف و صلاحیت های کمیته کاری، اهمیت تبادل معلومات میان اداره های ذیربط در مورد مبارزه با پول شویی، قاچاق مواد مخدر، اسعار، طلا، و احجار کریمه در میدان های هوایی و سرحدات زمینی کشور بحث همه جانبه کرده و در قسمت برگزاری برنامه های آموزشی و ارتقای ظرفیت به اشتراک کنندگان معلومات دادند.
نمایندگان نهاد های مذکور از اجراآت شان پیرامون مبارزه با پول شویی و سایر جرایم مالی در اداره های خویش گزارش ارائه کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا