سیاست

مارشال محمد قسیم فهیم،، نقش هند را در امر بازسازی کشور ستود

معاون اول ریاست جمهوری فرانسه را دوست مردم افغانستان خواند

كابل 17 سرطان باختر

مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری  اَمر سینها سفیر جدید جمهوری هند در افغانستان دیدار تعارفی بعمل آورد.

به اساس معلومات دفتر مطبوعاتي رياست جمهوري به آژانس باختر،  معاون اول ریاست جمهوری در اين دیدار، نقش جمهوری هند را در امر بازسازی کشور ستوده افزود که مردم ما در همه حال به این کمک ها ارج می گذارند.

معاون اول ریاست جمهوری وضعیت در افغانستان را خوب خوانده افزود :" با این همه پیچده گی ها، ما آماده شده ایم که  تا چند ماه دیگر همه مسئولیت های امنیتی را از نیرو های بین المللی بدوش بگیریم."

معاون اول ریاست جمهوی افزود "پس از آن نیز بر چالش ها پیروز خواهیم گشت."

اَمر سینها سفیر جمهوری هند مقیم کابل در این دیدار اظهار داشت که  جمهوری هند به حمایت هاییش ازمردم افغانستان ادامه میدهند.

 بر بنیاد یک خبر دیگر، مارشال محمد قسیم فهیم، معاون اول ریاست جمهوری امروز با جان میشل مارلاد، سفیر جدید جمهوری فرانسه درکابل، دیدار تعارفی کرد.

در جریان این دیدار که ، معاون اول ریاست جمهوری فرانسه را دوست مردم افغانستان خوانده خاطرنشان ساخت که مردم كشور از همکاری های آن کشور در دوران جهاد، مقاومت و دوره کنونی به افغانستان سپاسگزار خواهند ماند.

معاون اول ریاست جمهوری افزود که فرانسه نقش سازنده ایی در سازمان دهی، آموزش نیروهای امنیتی افغانستان داشته است که منتج به نتایج مطلوبی گردیده است و آرزو برد این نقش همچنان ادامه یابد.

جان میشل مارلاد، سفیر جدید جمهوری فرانسه در کابل ماموریت جدیدش را در کابل مهم خوانده افزود که جمهوری فرانسه به حمایت و همکاری هایش در همه زمینه ها به مردم و کشور افغانستان ادامه می دهد. وی یاد آور شد که فرانسه و جامعه جهانی به انتخابات سال آینده در افغانستان اهمیت میدهد . 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا