امنیت

رئیس جمهور کرزی: دشمنان وطن با انجام جنایات، مانع برگشتن صلح به کشور می گردند

کابل باختر 7 حوت
حامد کرزی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله انتحاری در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان و بمب گذاری در ولایت هلمند را که باعث شهادت و زخمی شدن شماری از هموطنان بی گناه ما گردید، به شدیدترین الفاظ محکوم کرد.
به گزارش آژانس باختر، در اعلامیه ای که از طریق دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در این باره منتشر شده آمده است، به اساس معلومات دفتر سخنگوی وزارت امور داخله، شام دیروز یک انتحار کننده خود را در هوتل استاد رمضان در شهر ترینکوت مرکز ولایت ارزگان منفجر ساخت که در نتیجه آن ۱۱ مسافر شهید و ۴۲ تن دیگر آنان زخمی شدند.
در حادثه دیگر، دیروز در اثر انفجار بمب جاسازی شده در یک موتر سایکل در مقابل لیسه مسلکی زراعت ولسوالی مارجه ولایت هلمند، ۳ متعلم مکتب متذکره شهید و ۳ تن دیگر شان زخمی گردیدند.
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان با تقبیح شدید این حملات تروریستی گفت که دشمنان صلح و آرامش مردم افغانستان یکبار دیگر در خدمت به بیگانه گان، هموطنان بیگناه ما را به خاک و خون کشاندند.
رئیس جمهور کشور عاملین این اعمال جنایتکارانه را دشمنان وطن و نوکران بیگانه گان خواند که با انجام اینگونه جنایات مانع برگشتن صلح به کشور می گردند و می خواهند سلسله قتل ها و کشتار ها ادامه پیدا کند.
رئیس جمهور مراتب همدردی و تسلیت عمیق خود را به خانواده های شهدا ابراز می کند و از بارگاه خداوند منان برای آنان صبر جمیل و برای زخمی شده گان، سلامتی کامل استدعا دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا