آموزش

جلسه عالی کمیته پالیسی تعلیم و تربیه و مهارت ها برگزار شد

کابل باختر 25 قوس
جلسه عالی کمیته پالیسی تعلیم و تربیه و مهارت ها امروز به ریاست محمد شاکر کارگر نمایندهَ فوق العاده رئیس جمهور در کشور های مشترک المنافع و آسیای میانه و مشاور ارشد معاونیت اول ریاست جمهوری و با اشتراک معینان وزارت های تحصیلات عالی، کار، امور اجتماعی شهدا و معلولین، اقتصاد، مالیه، وزارت معارف و نماینده های مؤسسات تمویل کننده در قصر گلخانه تدویر یافت.
به اساس معلومات دفترمطبوعاتی  ریاست جمهوری به آژانس باختر،در آغاز، محمد شاکر کارگر نماینده فوق العاده رئیس جمهور در کشور های مشترک المنافع و آسیای میانه و مشاور ارشد معاونیت اول ریاست جمهوری، جلسات کمیته را در ارتقای کمی و کیفی تعلیم و تربیه در کشور و ارتقای مهارت ها و ظرفیت های کاری، عالی ارزیابی نموده و مصوبات آن را در بهبود وضعیت جامعه، مهم و ارزنده تلقی کرد.
سپس سید حمید الله سادات مشاور اقتصادی معاونیت اول ریاست جمهوری و رئیس دارالانشای کمیته پالیسی تعلیم و تربیه و مهارت ها، گزارش کار و فعالیت های کمیته را به جلسه ارایه نمود.

بعدا در جلسه روی تشکیل و بودجه بورد تعلیمات مسلکی و آموزش های فنی- حرفوی تبادل نظر صورت گرفته و به اتفاق آرا تشکیل و بودجه پیشنهادی بورد یادشده، مورد تصویب قرار گرفت.
 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا