ورزش

مردم پروان سه میلیون افغانی به تیم ملی انعام دادند

چاریکار / باختر/ 26/ سنبله
مردم ولایت پروان با اهدای سه میلیون افغانی قهرمانی تیم ملی فوتبال افغانستان راجشن گرفتند.
یک جاده درشهر چاریکار و یک پارک تفریحی ازسوی شاروالی چاریکار به نام تیم ملی کشور مسمی شد.
به گزارش خبرنگارآژانس باختر از شهرچاریکار، مردم ولایت پروان هیئت رهبری آن ولایت ، وکلای مردم در مجلس نماینده گان وشورای ولایتی و هزاران تن ازجوانان به افتخار قهرمانی تیم ملی کشور ، همایشی را در شهر چاریکار برگزار نموده و از قهرمانان تیم ملی استقبال نمودند.
ملی پوشان کشور زمانیکه ازکابل به طرف پروان درحرکت شدند در ساحه دو سرکه بگرام از سوی نماینده گان مردم ، بزرگان و هزاران تن از اهالی پروان مورد استقبال قرارگرفتند.
تیم ملی کشور درحالیکه از سوی کرام الدین کرام رییس فدراسیون فوتبال افغانستان و مسوولان نهادهای ورزشی همراهی میشدند درهمایشی که در پارک تفریحی شهرک شهید احمد شاه مسعود برگزار شده بود اشتراک نمودند.
دگرجنرال عبدالبصیر سالنگی والی پروان در صحبتی گفت که آنچه مردم افغانستان گم کرده بودند شادی و سرور جمعی و مردمی بود تیم ملی کشور با پیروزی شان ، این خوشی را به مردم نوید دادند.
والی پروان گفت ، کارمندان ادارات خدمات ملکی و منسوبین پولیس ملی پروان یک روزه معاش خود را که مبلغ سه میلیون افغانی میشود برای تیم ملی اهدا نمودند.
به خاطر ارج گذاری از فوتبالیست ها یک پارک تفریحی ازسوی شاروال شهر چاریکار و یک جاده در شهرک شهید احمد شاه مسعود به نام تیم ملی فوتبال افغانستان مسمی گردید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا