فرهنگ

کابل تایمز 55 ساله شد

کابل باختر 9 حوت
از پنجاه و پنجمین سالگشت فعالیت روزنامه کابل تایمز امروز بزرگداشت شد.
به گزارش خبرنگار آژانس باختر، در محفلی که به همین مناسبت  در آن روزنامه برگزار شد، داکتر کمال سادات معین امور جوانان و سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ پنجاه وپنجمین سالگرد روزنامه کابل تایمز را تبریک گفت و کارکرد خبرنگاران، مسوولان و سایر کارمندان آن را درخصوص اطلاع رسانی دقیق به زبان انگلیسی  حایز اهمیت دانست.
داکتر کمال سادات گفت که مردم حق دسترسی به اطلاعات را دارند واین مسوولیت خبرنگاران و رسانه هاست تا با تلاش پیگیر مردم را از رویداد ها و جریان های مهم درکشور وجهان اگاه سازند.
سرپرست وزارت اطلاعات وفرهنگ دراین محفل به رفع چالش هایی فرا راه دست اندرکاران روزنامه کابل تایمز متعهد شد و خاطر نشان کرد که تیراژ این روزنامه  بیشتر می شود.
داکتر سادات افزود که روزنامه کابل تایمز درسطح کشور یگانه روزنامه دولتی است که رویداد ها وپیام های جمهوری اسلامی افغانستان را به زبان انگلیسی به جهانیان می رساند.
دراین محفل پوهنیار سیده مژگان مصطفوی معین امور نشرات وزارت اطلاعات وفرهنگ، روزنامه  کابل تایمز را به عنوان رسانه یی با قدمت پنجاه وپنج ساله یکی از مطرح ترین رسانه های چاپی درسطح کشور که با زبان انگلیسی نشرات می کند بیان کردو یاد آور شد که دست اندرکاران این روزنامه  درمعرفی کشور ما به جهان نقش بارزی ایفا کرده است.
پوهنیار مژگان مصطفوی رفع چالش های روزنامه کابل تایمز را ضروری پنداشت و خاطر نشان کرد که نظر به اهمیت نشرات این روزنامه  باید به مشکلات فرا  راه آن هر چه زودتر رسیدگی شود.
دراخیر این محفل حمیدالله عارفی مدیر مسوول روزنامه کابل تایمز به پیشینه فعالیت روزنامه  کابل تایمز پرداخت وگفت که این روزنامه به انعکاس فعالیت های ادارات دولتی وسایر عرصه های کشور به زبان انگلیسی می پردازد و کارمندان آن دراین زمینه مساعی به خرچ می دهند.
وی به برخی از مشکلات کارمندان آن روزنامه  تماس گرفت و از مسوولان وزارت اطلاعات وفرهنگ خواست تا به رفع آن توجه نمایند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا