امنیت

محمد اشرف غنی حمله بر پرهنتون امریکایی- افغانستان را تقبیح کرد

کابل باختر 4 سنبله
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان حمله تروریستی شام گذشته بالای پوهنتون امریکایی افغانستان را دشمنی با پیشرفت و ترقی کشور دانست.
به اساس معلومات دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری به آژانس باختر: رئیس جمهور ضمن تقبیح این عمل وحشیانه، گفت: گروه های تروریستی با حمله به افراد ملکی، موسسه های آموزشی، مناطق مسکونی، پل و پلچک، پایه های برق، و تظاهرات مسالمت آمیز شهروندان می خواهند، تا مانع رشد و تقویت ارزشهایی شوند که افغانها بحیث راه فلاح، ترقی و آبادانی افغانستان سربلند به آن معتقد اند.
رئیس جمهور کشور افزود: تروریستان باید بدانند که مردم و حکومت افغانستان راهِ را که انتخاب کرده اند، به رغم دشواری ها و سختی ها ادامه می دهند و برتمام چالش ها فایق خواهند آمد و حمله به تاسیسات آموزشی و اماکن عامه و هدف قراردادن غیر نظامیان نه تنها عزم ما را متزلزل نمی سازد، بلکه آنرا در مبارزه و نابودی ریشه های ترور و دهشت راسخ تر می کند.
رئیس جمهور غنی از تلاش و کارکرد های مسلکی و مسئولانه نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بخاطر جلوگیری از تلفات بیشتر و از پا در آوردن تروریستان قدردانی کرد. 
رئیس جمهوری اسلامی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی عمیق خویش را به خانواده های شهدا ابراز می کند و برای زخمی شده گان صحتمندی کامل از درگاه خداوند (ج) تمنا دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا